Meiden, Dit is misschien een domme vraag maar ik vroeg me het volgende af... Hoe lang kan sperma nu precies blijven leven.. Ik ben nu nm al een dag of 3 overtijd en de testen (KV 2v5) geven negatief aan. Nu hebben wij op maandagavond laat 2 weken geleden voor het laatst geklust (griep e.d gehad dus verder niet meer van gekomen helaas) Ik dacht dat ik toen die dagen mn ei had want ik had cervixslijm.Tot woensdag had ik dat slijm, donderdag was het over. Maar stel nu dat mn eisprong pas woensdag was...zouden die zwemmers dan nog wat gedaan kunnen hebben? Ik weet het..negatieve test betekend meestal gewoon niet zwanger maar ja..geen bloed geeft moed nietwaar?! Al heb ik nog nooit iemand gehoord die pas laat positief testte met KV... xx
meid... ik zie je wens zo duidelijk tussen de regels door... hoelang spermacellen leven heeft te maken met veel dingen. De zuurgraad van je vagina, hoe sterk is het zaad etc etc... je moet er van uit gaan dat sperma in sommige gevallen maar een dag blijft leven en in uitzonderlijke gevallen zelfs wel langer dan een week. Je vagina doet er alles aan om ze dood te maken, d.m.v. de zuurtegraad etc,.. eenmaal je vagina door kunnen ze het langer volhouden. wat je verdere vraag betreft, technisch gezien kun je zwanger zijn. Maargoed, als je negatief test is die kans natuurlijk wel kleiner... uitzonderingen daargelaten.. ik hoop dat je hier iets mee kunt? liefs
dank je voor je antwoord! Het verschilt dus erg hoe lang zaadjes kunnen blijven leven begrijp ik... Tja het vervelende is, is dat ik dezelfde 'klachtjes ' heb als toen ik (2x) zwanger was..nm zere (.)(.) en trekkerig gevoel in mn liezen..maar ja..die test is echt negatief! Nu dacht ik dat wellicht mn ei wat later was als ik dacht..dus bv woensdag ipv zondag of maandag en dan schuift nod ook een aantal dagen op...Cyclus kan nm wel wat in de war zijn door MK..dit is de eerste keer dat het van menstruatie naar menstruatie loopt ipv Mk naar menstruatie (snap je??!!) Ik wacht het maar af allemaal...hoe vervelend het ook is! x
Het klink of je eisprong woensdag of donderdag geweest is, in dat geval ben is je NOD toch ook pas morgen of overmorgen? Ik denk dat het wel mogelijk is dat je zwanger bent maar ik zou idd een paar daagjes wachten. Succes ermee, en ik hoop dat je volgende zwangerschap alles goed mag gaan
hmm..ik had namelijk wel 5 dagen van dat slijmverlies... dus als pas woensdag mn eisprong was..zou ik nu dus NIET overtijd zijn maar pas rond nod zitten... Meiden, bedabkt voor jullie reacties..ik ga het afwachten en dan zie ik wel wat er gebeurd! xxx