hoi dames sinds Berre 7 weekjes is, doet hij niet meer dagelijks kaka ... hij heeft sinds 2 weekjes echt enorm veel last van krampjes en niets lijkt te helpen... hij laat ongelofelijk veel (stinkende) scheetjes... als laatste redmiddel kunnen we enkel een glycerine suppo geven (we hebben er 2 gegeven de afgelopen 2 weken, dus 1 per week) na de suppo duurt het nog geen 5 min vooraleer pamper (en body!!) goed vol zijn met ontlasting en je ziet ook echt dat hij opgelucht is dat hij er van af is nu maakte mijn sm de opmerking dat ik water moet bijgeven zodat hij beter kan ontlasting maken, maar dat mag nu toch nog niet ?? ik heb nu vrijdag afspraak staan bij osteopaat, hopelijk kan dat een beetje het probleem oplossen (Berre is trouwens met ks geboren, kan ook een aanleiding zijn zei een vriendin van me) Groetjes
Bv is juist laxerend. Zou zeker geen water bijgeven. Wat sneu voor je mannetje! Hopelijk kan de osteopaat wat voor hem betekenen!
ja die ks kan er zeker mee te maken hebben. baby hun darmpjes hebben de weg langs de mama hun anus eigenlijk nodig... hopelijk kan de osteopaat iets eraan doen, verder kun jij misschien laxerende dingen eten...bijv. pruimen.
maar is de ontlasting wel dun en mosterdgeel? Zoja, dan kan het toch niet echt verstopping zijn? Na 6 weken kan de frequentie van poepluiers afnemen he, dat mag gewoon. Mijn zoontje heeft maar 1 a 2 keer in de week een poepluier. Hij heeft wel krampjes gehad, maar dat staat daar volgens mij een beetje los van, de krampjes waren met 3 maanden weg maar hij poept nog steeds even weinig zonder dat hij er verder last van lijkt te hebben.
Ik ben probiotica van ortica gaan geven, orthiflor start. Dat hielp hier heel goed! Ondersteunt de darmflora.
Zelf laxerende voedingsmiddelen eten als olijfolie helpt misschien ja. Mijn zoontje poepte vaak 1 keer in de 7-10 dagen, dat is normaal. Krampjes had hij ook weleens en stinkende scheetjes ook. Als de ontlasting maar zacht is inderdaad. Ik gebruikte in het begin infacol maar ik heb niet het idee dat dat geholpen heeft..