BV en nieuwe zwangerschap?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door simalex, 23 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik wil het ook weten... Kan ik een tip krijgen :D.

On-topic, geef Liene ook nog bv. Mijn tepels deden eerst ook pijn (net alsof ze verbrand waren), maar dat is nu beter. Ik hoop straks ook te mogen tandemvoeden.

2. Angelina

Angelina Niet meer actief

Leuk nog een tandemvoeder :D

Saar, liep jouw BV ook terug de eerste weken van de zwangerschap?

3. Ja, eerst deed ze dat. Ik heb het gevraagd aan de lactatiedeskundige hier op het forum en dit was haar antwoord...
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=62619

Heb toen ook, na een gesprek met mijn man en mijn vk, het uit mijn hoofd (proberen) te zetten dat Liene minder kwam drinken. Ze is tenslotte ook al iets groter, dus het is normaal voor een stuk en moet niet direct zwangerschaps-gerelateerd te zijn volgens mijn vk. En toen kwam ze weer wat meer. Dus ze voelde volgens mij ook dat er iets raar aan de hand was met mij. :D

En waar blijft mijn tip ;)?

4. Angelina

Voor een tip moet je helaas niet bij mij zijn hahahahaha. Geen idee waar het over gaat maar ik vermoed dat de dames de TS kennen van een ander topic :-k en dat ze denken dat TS alweer zwanger is :-k
    Maar dat is een wilde gok :oops:

Ik had het de lactatiedeskundige hier ook gevraagd, want zoonlief wil wel, maar er komt niets. Met name 's nachts. Ik moet hem nu vaker aanleggen. Maar ja, dát is voor mij ook niet prettig aangezien er niets in zit. We doen ons best, en zetten door. Ik wil tandemen :D

5. Nemo

Nemo Niet meer actief

Jij mag door voor de koelkast ;)

@Saar: ik was stiekem al nieuwsgierig of je nog bv gaf :oops: Leuk om te horen dat je nog steeds voedt.

6. Angelina

YESSSSSSSSSSS een tweedeurs hoop ik 8)

7. simalex

simalex Bekend lid

bedankt voor al jullie reacties.

Gezien Nemo zomaar een koelkast weggeeft... wat heb ik gewonnen? ;)

Een paar weken geleden ben ik al van 2 voedingen per dag naar 1 voeding aan de borst gegaan omdat er erg weinig in zat voor 2 voedingen.

Nu blijk ik opnieuw zwanger te zijn, maar ik ben er eigenlijk nog niet klaar voor om die laatste bv met Yildou al op te geven. Kolven is vrij nihil op dit moment. Ik kolf met moeite 20 ml soms 40 ml (en dat is dan ipv de voeding). Maar ja, krijg ook pas een TSR na 8 minuten!

Ik hoop gewoon dat ik in ieder geval nog 5 maandjes kan volhouden om Yildou in ieder geval nog 1 bv te bieden...

Groetjes Simone

8. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    gefeliciteerd! En wat heeft je dochter een schitterende naam!

Als je de bv op peil wilt houden, dan is het nu misschien wel slim om af en toe een regelweekeindje in te lassen zodat de rest van de week er genoeg blijft om je dochter elke dag te kunnen voeden.

Deel Deze Pagina