Dames die Nutriton met bv gebruiken hoe doen jullie dit? en wat is de ervaring? gister zijn we er mee gestart ivm verborgen reflux (naast de zantac) Het lijkt iets rustiger. maar omdat de nachten sinds een paar keer goed ging had ik vanacht over geslagen. mispoes. verschrikkelijke nacht dus. Nu sinds vandaag spuugt hij ineens behoorlijk. (aan 1 kant denk ik t kan er maar uit zijn daar heb je dan iig geen last meer van) is dat normaal? Doen jullie het voor en na de voeding? en hoeveel theelepels geven jullie? Ik ben het met bv gaan aanmaken ipv met water omdat hij dat net iets lekkerder lijkt te vinden. met water vind hij t niks (kolf net van te voren met de hand wat af) nog tips? hoelang duurde het voor het echt beter ging? Nogmaals hij lijkt wat rustiger na de voeding. maar tis nog niet over. (ik volg nu sinds vrijdag ook een koemelkvrij dieet. ook hier reageert hij wel goed op.. iedere keer lijkt t net een btje beter maar tis nog niet over en vaak komt t na een dag of zo weer btje terug)
ik ben uiteindelijk gestopt omdat het krmapjes veroorzaakte...maar ik deed het eerst met water aanmaken en dan een 3 theelepeltjes ofzo...vantevoren...lag er maar net aan hoeveel ik erin kreeg, wnat het was geen favoriet..(na het drinekn of tussendoor werkte hier niet) heb ook heel even zo'n klein spuitje gebruikt, ging veel beter...ik maakt het dan gewoon een btj dun...en spoot het tijdens het drinken aan de borst in zn wang... maar het spugen blijft natuurlijk (of niet bij verborgen, alleen de oprispingen)...zantac verminderd het zuur natuurlijk alleen... Maar hier had ie die oprispingen nog steeds alleen in dikke vorm, waardoor ie vaak half stikte in die dikke brei...of verslikte zich, zeker als ie plat lag!..
jij hebt dus iig niet echt goede ervaringen... Meneer heeft de laatste voedign gehad om 22u15 en werd vanochtend om 7 uur pas wakker! vind dit alleen een btje lang. mijn borsten voelen ook aardig leeg.. shitzooi. heb m vanochtend 2 borsten wisselvoeding gegeven zeg maar. hij slaapt nu nog. maar ze zijn bijna leeg. op dit moment. dan weet ik t bijna niet. ga gewoon even kijken wat het doet. maar t lijkt me niet de bedoeling dat hij ineens overgaat op 5 voedingen per dag? hij is pas 4320gram.
mij is verteld dat dat wel mocht hoor...zoontje hier was geboren met 2940 gram...na 8 dgn zat ie om 3500 en mocht toen van de kraamphulp doorslapen... hoe oud is je kindje?... anders zul je em toch even watvaker moeten aanleggen om je productie even op te krikken...mss zit je in ene dipje...