Het is in mijn rug geschoten en pcm is niet afdoende. Mijn fysio denkt ook dat het beter is om er diclofenac bij te slikken. NU heb ik wel gegoogled en daar vind ik dat diclofenac geen probleem is bij BV, maar ik twijfel. Ik voed nog 2 tot 3 per dag. HELP, het doet zo zeer.
hoi Loeki, wat een ellende zeg. Misschien had je zelf ook al gekeken maar op borstvoeding.com staat diclofenac ook bij de veilige middelen dus ik denk niet dat het een probleem is. Sterkte!
Hoi, Diclofenac mag. Bij sectio's worden ze standaard aangeboden ook bij vrouwen die bv geven. Daarnaast zou ik wel pcm blijven slikken en zo weinig mgelijk diclofenac. Standaard dosering pcm 3x daags 2 tabletten .
Mee eens Zwangerschap/Lactatie. stuk over tijdens de zwangerschap even weggehaald. Diclofenac gaat in kleine hoeveelheden over in de moedermelk. Bij gebruik van 150 mg per dag zijn deze hoeveelheden dermate gering, dat geen problemen te verwachten zijn. bron Enne natuurlijk beterschap!
Ik heb het ook moeten gebruiken. Vervelend voor jullie hoor! Maar voordeel is wel dat je kindje niet meer zo vaak drinkt, en ook al wat ouder is. Zeker als je snel na een voeding iets inneemt kan het haast geen problemen opleveren.
Ik bel morgen de HA, was vandaag niet aanwezig. Overdag gaat het gelukkig wel, maar 's nachts doe ik al twee dagen geen oog dicht en dan lig ik wakker en wil ik echt met BV stoppen om maar van de pijn af te komen. Ik hoop idd dat diclofenac mag. In de bijsluiter van diclofenacnatrium staat dat het niet geschikt is bij BV, maar wellicht is er een andere pijnstiller met diclofenac die wel mag.
Diclofenac kan écht samen met bv. Die link die bolbuikje geeft is een naslagwerk waar artsen altijd in kijken. Hier nog meer info waar in staat dat het wel samen gaat. Borstvoeding U kunt veilig borstvoeding geven als u Diclofenacnatrium inde normale dosering gebruikt. Het komt in kleine hoeveelheden in de moedermelk terecht. Dit middel wordt echter al jarenlang gebruikt door vrouwen die borstvoeding geven, zonder nadelige gevolgen voor het kind Bron: http://www.efarma.nl/pages/winap.asp?ID ... =infotekst Je kunt rustig een nemen want het gaat ook prima samen met paracetamol. Beterschap !
Ja, maar mijn moeder had de diclofenac en die is nu weer weg , dus nu moet ik eerst zelf een recept hebben. In Voltaren K zit het ook, mag die? Ik ga de link ff bekijken.
Voltaren K mag ook idd. Ook mag ibuprofen als je die in huis hebt. Je mag alleen niet en voltaren/diclofenac nemen en ibuprofen. Voltaren/diclofenac en paracetamol gaan wel prima samen net als ibuprofen en paracetamol. Ik zou zeggen neem 3 dd 2 paracetamol en als je het dan niet trek of een voltaren/diclofenac of een ibuprofen erbij.
Ja, klopt helemaal Nemo, is tegenwoordig zowel een boek als een site van. Loeki, hoe is het nu met de Voltaren K? Helpt het een beetje? Hoop het voor je! En anders misschien toch ff naar de huisarts? Rustig aan hoor!