bv en prikpil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door fafje, 21 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

ja en mijn gyn was nog wel zo enthousiast, vond het een heel goed idee!!...die 1 x dan....om die 1e 3 mnd te verzekeren zonder iets te moeten slikken elke dag ofzo...
    Omdat we snel een 2e willen...vanaf een maand of 6 weer beginnen...:(...nou kan mss wel heel lang wachten dus?!!!

2. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Tja dat is natuurlijk nog afwachten hoe het bij jou zal gaan fafja. Ik hoop dat jij van de uitzonderingen bent waarbij alles wel weer snel zal werken zoals het moet. Ik lees nu ook overal dat bij stellen die toch al ongeveer binnen een jaar zwanger willen worden er beter gekozen kan worden voor een ander middel. Tja, dat hoor en lees je nu dus allemaal. Ik ben hier best wel verdrietig over en weet ook niet goed waar ik aan toe ben nu. Ik heb nog steeds geen echte menstruatie gehad, terwijl mijn laatste prik in april is geweest. Bij toeval vorige week een positieve ovu-test gehad. Ik kreeg wat meer afscheiding dus dacht: ach, laat ik eens testen en ja hoor!! Dus ik verwacht nu volgende week mijn menstruatie wel. Zo niet, maar ff een zwangerschapstet doen dus. Ik kan je wel vertellen dat dit zeer frustrerend is allemaal. Vooral als iedereen om je heen zwanger raakt terwijl ze nog maar net met de (gewone) pil gestopt zijn.

3. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Ik zou sowieso maar geen harhalingsprik halen als de 3 maanden voorbij zijn Fafje..... Maar ik neem aan dat je dat toch al neit van plan was. ; )

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik ben het helemaal met Stevie eens! Als je denkt aan een 2e, GEEN PRIKPIL nemen. Nu heb je er 1 gehad, dan duurt het al lang. Ik heb hem in april gehad en ben vorige maand voor het eerst een soort van ongi geworden. En nu hoop ik maar dat ik nu een normale cyclus heb maar ik las al dat het best 3 maanden kan duren de eerste keer.

5. fafje

fafje Niet meer actief

jeetje joh, nee zal ik zeker niet doen haha!

mss gewoon na de prikpil, mn normale cyclus afwahcten en dan pas weer beginenn aan andere anticonceptie!?!?

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

Dat zou ik doen, en dan in de tussentijd maar even met condoom ofzo.
    Succes!!!

7. fafje

fafje Niet meer actief

ja idd, dat ga ik echt doen...! gewoon pas aan de pleisterpil als ik 2x een echte ongi heb gehad ofzo...thanks dames!

Deel Deze Pagina