Goedemorgen, Wellicht is dit ergens al eerder gevraagd maar ik heb 3 bladzijdes terug gebladerd en kon het zo snel niet vinden dus vandaar deze vraag : Ik ben sinds 1 juni weer aan het werk en kolf op het werk BV af. Dit gaat echt super en ook snel omdat ik zowel een electrische als een handkolf gebruik. Mijn kolfopbrengst op een dag was 4 volle avent via bekers. Dit is ook wat mijn zoontje drinkt als hij op het KDV zit. (Niet de hele volle beker maar toch wel ruim 160/170 cc per keer) Sinds vorige week kolf ik echter minder dan daarvoor. Kan het dat mijn borstvoeding aan het teruglopen is? Als ik gekolft heb op het werk, merk ik dat mijn borsten 's avonds ook echt leeg zijn. Ik moet dan echt wisselvoeden om aan Fabian zijn behoefte te voldoen. Terwijl, als ik thuis ben, het prima gaat met BV geven. En ik 's avonds niet hoef te wisselvoeden..... Jullie tips?? Echt alles is welkom!!
4 maanden dip mss? Of zou het kunnen zijn dat je cyclus opgang aan het komen is? Dus dat je een eisprong hebt gehad? Dit kan natuurlijk ook van grote invloed zijn op je kolfproductie.
4 maanden dip?? Wat is dat? Heb ik nog niet van gehoord. Mijn cyclus is al een paar maanden op gang. Al vrij snel eigenlijk en ik heb daarom de enige pil die is toegestaan (naam even kwijt) Maar die pil slik ik nu voor de 3e maand. Zou dat nu pas werken in de bv?
Ik had hetzelfde na een paar weken werken. Combinatie van stress en ziekte achteraf. Ik heb toen een paar dagen wat frequenter gekolfd en nu is het weer helemaal goed! Gelukkig heb ik een goede diepvriesvoorraad!