ervaring tepelvormer Medela

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Tara84, 3 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Heeft er hier iemand ervaring met de tepelvormer van Medela voor ingetrokken tepels?

2. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er een van avent gebruikt tijdens de zwangerschap als voorbereiding voor de bv omdat ik ook ingetrokken tepels heb ik moet zeggen dat het wel wat heeft geholpen maar niet super maar ik heb dat ding denk ik ook wel te weinig gebruikt, misschien als je het echt lang gebruikt dat het dan wel goed werkt? Succes

3. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Hee! Bedankt voor je reactie! Hmm, dan ben ik nu denk ik al te laat... Heb je uiteindelijk wel goed borstvoeding kunnen geven?

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Hier geen tepelvormer gebruikt voor de bevalling heb hele vlakke tepels, maar nooit zo op gelet. Ben begonnen met voeden met tepelhoedje n dat lukt nu zelfs zonder. Ik weet niet hoe dat met helemaal ingetrokken tepels is, maar ik denk dat je sowieso wel bv kunt geven hoor. Anders zorgen dat je snel een lactatiedeskundige op de stoep hebt staan als het niet lukt! Moet zeggen dat mijn kraamverzorgster ook onwijs goed heeft geholpen!

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik heb ze toevallig net binnen gekregen. Op advies van de lactatiekundige besteld. Ik heb ook Niplette van Avent maar ivm het opstarten van de productie door de zuigkracht raden ze die aan het einde van de zwangerschap niet meer aan.
    Die kun je wel fftjes voor de voeding gebruiken straks als je kleintje er is.
    De Medela kan ik je nu nog niks over vertellen...Misschien over een paar dagen hahaha

Deel Deze Pagina