Gewoon even benieuwd Justin slaapt al vanaf zijn geboorte bij ons op de kamer. Er staat een ledikant naast ons bed. Wij slapen op zolder en zie het niet zo zitten om 's nachts nog eens een trap naar beneden te lopen en daarnaast voed ik op verzoek en kan zo goed luisteren naar zijn biologische klok.
Eva slaapt bij ons op de kamer vanaf het begin. Ik vind het echt heerlijk, zo dicht bij ons! En zo hoor ik tenminste ook bijna alles, in principe komt ze niet meer voor een nachtvoeding, maar ik vind het wel heerlijk om van haar geklets wakker te worden en dan die big smile te zien als ik vanuit bed naar haar kijk. Ze slaapt trouwens in haar wieg bij ons, ledikant is denk ik iets te groot voor op onze kamer en mijn vriend wil het ook niet denk ik. Maar ze moet binnenkort echt uit haar wieg , omdat ze soms iets te gevaarlijke capriolen uithaalt . Had ik nooit bij stilgestaan, ik dacht zelfs, we hebben een grote wieg (90 cm lang), dus daar kan ze tot 8 maanden in ofzo, mijn nichtje heeft dat ook altijd zolang gedaan. Maar dat gaat hier dus niet gebeuren.
Amber slaapt ook nog heerlijk bij ons, we hadden gezegd tot de nachtvoedingen voorbij zijn, nu ze 's nachts niet meer komt, hebben we maar gezegd tot 6 maanden. Ben benieuwd wat onze volgende datum is Ik denk ook totdat de wieg te klein is!
me kleine slaapt ook bij ons vanaf dag 1 in ze wiegje..hij past er nog goed in maar over een paar maanden weet k niet hoor..Maar voorlopig wil ik hem bij me op de kamer houden tot hij ongeveer 6 maanden oud is..K vind het al moeilijk genoeg dat snachts opstaan laat staans nog helemaal naar de andere kamer gaan en k zou hem niet eens horen vanuit de andere kamer
Yep bij ons in een wiegje aan het voeteinde van mijn bed. Heb gezegd als hij doorslaapt dan naar zijn eigen kamer. Hahahaha van de week sliep hij 2 nachten door.. ik gelijk...eeeeh als hij minimaal 1 week doorslaapt dan wil ik wel kijken of hij naar zijn eigen kamer gaat.. hahahah
Jelte ligt vanaf dag 7 op zijn eigen kamer,maar eindigt behoorlijk vaak bij ons in bed , en dan slapen we samen verder. Zijn eigen kamer is 1 stap naast die van ons, zit geen gang tussen zeg maar. Als ik hem terug leg in zijn eigen bed vind hij het ook prima. Hij heeft ook wel eens hele nachten bij ons geslapen, maar ook heel vaak niet. Het zijn vaak periodes waaraan ik merk dat hij er echt behoefte aan heeft. Als ik de ruimte had gehad dan had ik een wiegje op onze kamer erbij gezet,maarja die ruimte is er nou eenmaal niet.
Eerst in het wiegje naast mij, toen sliep hij vaak bij mij in bed, en nu in zijn ledikantje op zijn eigen kamer.
Sven sliep tot 3 maanden bij ons op de kamer in de wieg. Daarna gebeurde het vaak dat hij na een nachtvoeding op bed in slaap viel en ik ook dus vervolgens de hele nacht bij ons in bed lag. Dat gebeurt nu nooit meer. De laatste drie weken slaapt hij erg goed door klokje rond...
alicia heeft tot 6 maanden bij ons op de kamer geslapen snachts en tot 4 maanden sliep ze er ook overdag
Op zijn eigen kamer. Zijn deur dicht en onze deur open. Vanaf de 2e nacht. Ik vind het persoonlijk ook echt helemaal niks. Laatst weekendje weg geweest en toen sliep hij bij ons. En afgelopen weekend bij mijn ouders gelogeerd en heb toen zo slecht geslapen. Ik word er echt onrustig van.
Vanaf een week of zes is ze naar haar eigen kamer gegaan. Manlief slaapt erg licht en wordt van elke zucht wakker, dus dat ging niet werken. Sinds twee a drie weken slaapt Kim lekker door: van half negen 's avonds tot ongeveer 9 uur 's morgens. Heerlijk. Mijn oudste sliep vanaf 3 weken al op haar eigen kamer.
Daimy ligt lekker in haar ledikantje bij ons op de kamer, we hebben ruimte zat en ik vind t wel gezellig zo. Ze slaapt al wel door snachts, maar ik vind het heerlijk om haar dan sochtends even bij mij in het grote bed te leggen, dan ligt ze lekker op mijn buik en zo slaapt ze dan nog even verder. Echt genieten.
Lena lag eerst in de kinderwagenbak naast me. Sinds vorige week ligt ze op haar eigen kamertje maar die grenst aan onze kamer. 's Ochtends als ze heeft gegeten (meestal tussen 5 en half 8 ofzo) komt ze lekker bij ons / bij mij in bed. Val dan toch niet meer in slaap en ze vindt het echt heerlijk. ze ligt dan ook met haar handjes niet naast haar hoofd maar naast haar lijfje, alsof ze meer ontspannen is.
Marijn heeft tot 4 maanden bij ons op de kamer gelegen. Daarna werd de wieg te klein en het ledikant paste niet op onze slaapkamer.
Sem sliep de eerste drie weken bij ons op de kamer en daarna ging hij naar zijn eigen kamertje. Maar zijn kamertje ligt pal naast onze slaapkamer hoor
Mirre ligt sinds een week of 2 op haar eigen kamertje. Het wiegje werd echt te klein (een antieke, heeft mn oma nog in gelegen) en bovendien begon ze ons wakker te houden met haar geklets na de voeding snachts ... Gaat eigenlijk prima, ondanks de nachtvoeding(en) ...
Sven sliep bij ons zolang hij ook nog nachtvoedingen kreeg. toen hij doorsliep is hij naar zijn eigen kamertje gegaan. Hij heeft eerst nog een tijdje dan 's ochtends nog weer bij mama in bed geslapen, maar ook dat doen we nu niet meer. we zijn blij dat we hem op een eigen kamertje hebben gelegd, want hij moest echt wennen aan slapen zonder ons. voornamelijk overdag was dit een 'probleem'. nu slaapt meneer altijd op zijn kamertje, ook overdag en hij vind dit prima.