Deane heeft 7 weken bij mij op de kamer gelegen (en m'n vriend op de logeerkamer, vonden we allebei prettiger en rustiger). En sinds vorige week slaapt Deane in zijn eigen kamertje en ik op de kamer ernaast. Hij slaapt nu ook al wat langer door, anders had ik het echt niet gedaan! (en hij begint een beetje te groot te worden voor z'n wiegje)
Hier slaapt ze ook nog bij mij op de kamer, vind het wel makkelijk met de nachtvoedingen. Wil haar ook nog niet bij de oudste op de kamer leggen want dan maakt ze haar iedere keer wakker en een extra kamer hebben we helaas niet!
Tessa slaapt vanaf dag 1 bij ons op de kamer. Klem naast m'n bed en ik vind het heerlijk. Ze heeft zelfs nog nooit in haar ledikantje gelegen. Dus ook overdag slaapt ze in de wieg. Het is een wieg uit 1902. Vind het heel speciaal om deze fam. te gebruiken. Hij is erg groot en ze kan er dus makkelijk tot een half jaar in. Hier geen nachtvoedingen meer, maar de 1e voeding 's morgens vind ik toch wel erg makkelijk dat ze zo dicht bij ligt. Van mij mag ze nog heeeeeeel lang bij ons op de kamer blijven. Nu zijn er 2 nichten zwanger en 1 van beiden krijgt dus de wieg. Voor die tijd (okt.) zal ik ze dus echt aan haar bedje moeten laten wennen, maar ik blijf het steeds uitstellen.
Hier slaapt Louiza in haar wiegje wat zich vlak naast onze kamer bevindt in een open living. Ik laat ze liever daar slapen omdat ik mijn vriend niet wil storen 's nachts met de nachtvoedingen (3 à 4 keer). Zou het misschien wel makkelijker vinden als ze naast mij zou slapen maar anderzijds zit ik toch liever in de sofa om ze aan te leggen dan in bed, dus moet dan toch opstaan.
Ons meisje ligt ook lekker bij ons op de kamer, ze vind het al niets als we haar in haar ledikantje leggen, ze ligt het liefste lekker tussen ons in. Maar ik denk dat als we haar in haar eigen kamer leggen zij geen oog dicht zal doen, maar pappa en mamma dan ook niet. Vind het een gewoon een prettig gevoel dat zodra ik mijn ogen open doe ons kleintje zie liggen, en in slaap val met het geluid van haar ademhaling. Voorlopig mag ze lekker bij pappa en mamma op de kamer slapen zeker tot ze een maand of 4 is, daarna zien we wel verder .