Ik heb altijd het gevoel dat me meisje bij voeding nummer 5 niet verzadigd is. Dat is meestal die van half 8 hier. Ze krijgt 6 voedingen. Ze trekt aan me borst en is wild. Alsof er geen toeschietreflex is. Ook wil ze hierna niet slapen. Terwijl ze bij alle andere voedingen heerlijk in slaap valt. Ook rustig sabbelt tot het toeschietreflex komt en heerlijk alles wegklokt. Daarna laat ze zo lief los en ziet ze er helemaal stoned en tevreden uit. Niet dat ze hierna huilt. Beetje mama honger huilen maar meer niet. Omdat ze niet slaapt komt ze niet na 4 uur zoals ze dat altijd doet maar al na 3 uur. Ik vind het bizar. MIsschien enige herkenning?
na een dag ben je druk geweest en daardoor zal je iets minder melk hebben dan eerder die dat daarom zal ze ook iets sneller weer komen. hoeveel weken is ze nu want het kan ook clusteren zijn.
Mijn dochter is precies even oud als jouw kindje en die is 's avonds ook onrustig. Herkenning dus. Gewoon aan toe geven.
Ze wil waarschijnlijk wat extra voor de nacht en rond die tijd zal ze er even wat harder voor moeten zuigen,
ja ze moet er voor werken Bij de laatste voeding, nachtvoeding, dan drinkt ze wel weer normaal. Als het licht uitgaat weet ze ook. Oo ik moet slapen. Geen problemen dus. Ze is nu bijna 7 weken. Het fijne is wel dat ze dus vannacht lekker 6 uurtjes achter elkaar pakte Vind deze mama niet erg. Ze is gisteren lekkere in de box gegaan. Daar wat hazenslaapjes gemaakt en keek lekker rond. Lekker haar luier zitten volbaggeren. Hahahaa