Ik zou die tattoo lekker halen als ik jou was, maar ik zou dan even een weekje melk afkloven en weggooien. Maar dan moet je natuurlijk wel een aardige voorraad in je vriezer hebben staan!
Dat gaat sowieso niet lukken, Sasha drinkt alleen maar live Dus ook nog nooit een voorraadje in de vriezer kunnen opbouwen hihi. @devy... er staan in jou link geloof ik nog wat tegengestelde berichten. En mijn engels is niet je van het.
Mijn ervaring is het volgende: Ik was bezig met een een sleeve, toen ik zwanger werd. Wel jammer, want ik heb dus bijna 2 jaar met een niet affe tattoo gelopen Nu zijn we in oktober weer verder gegaan, terwijl ik nog wel bv geef. (toen was mijn meisje 14 maanden) Dit omdat: ik alleen nog maar in de ochtend en avond bv geef, en mijn meisje voor de rest alles goed eet en drinkt. Ik heb het aan het borstvoedingscentrum gevraagd, en die vertelde me dat dit wel kon. Het gaat er om, dat wanneer je fulltime bv geeft (in de eerste 6 maanden bijv) dan moet je het niet doen, De pijn geeft namelijk ook stress op het lijf waardoor de bv terugloopt. En in geval van infectiegevaar wordt het afgeraden. Maar tegenwoordig zijn de meeste tattooshops gecontroleerd door de GGD en zeer hygienisch. Kortom: sinds oktober word ik elke maand weer getattooeerd en geef nog steeds bv
Ahh balen joh, een niet-aftattoo, hihi. Infectiegevaar zal inderdaad wel meevallen, ik doe het niet bij de eerste de beste en mijn lichaam kan wel wat hebben. Maar dat zijn wel goede berichten! Ben nog steeds aan het twijfelen over mn tattoo Ben niet nieuwsgierig hoor, heb je een foto van je sleeve?
Ik zou het zelf persoonlijk niet doen en er zijn ook veel shops die het niet doen. Er staat ook een vraag over op het formulier dat je moet invullen! Waarom niet: Infectie gevaar,inkt die door hormonen slechter kan pakken en omdat je afweersysteem toch even in de weer gaat. Het is niet bewezen dat het kwaad kan (in geval van een infectie kan het wel kwaad) maar toch word hetr door de meeste sterk afgeraden vooral in het eerste half jaar tot een jaar. Het is natuurlijk ieders eigen beslissing maar ik zou persoonlijk zelf wachten tot je stopt met de bv. Over vleugels: De tattoo is persoonlijk en wat een ander ervan denkt doet er toch niet toe,zolang jij het mooi vind en er blij mee bent waarom niet?
Het infectie gevaar valt inderdaad best mee hoor en idd de ggd controleerd maar dat zijn maar moment opnamen!(en de keuring word aangekondigt dus kan iedere shop ff zijn zaakjes regelen :S) De kans dat je tegen bijv rode/roze inkt niet kan is een stuk groter vooral mensen met hooikoorts hebben dat regelmatig