Haha, ik zie het helemaal voor me Agatha, dat snuiven . Volgens mij is het al voldoende om als ze niest of hoest, je hoofd dicht bij het hare te houden, dan adem je het virus vanzelf in. Die van ons die proest tenminste behoorlijk bij elk niesje en dan voel ik het soms op mijn eigen gezicht terecht komen (sorry voor de vieze beschrijving.. ). Volgens mij zijn die van ons precies even oud, leuk hoor!
dankjewel prinses , daarom schreef ik eerder al dat ik geen zin heb om verder te discussieren dus dat Keiko er van mag denken wat ze wil enne jij ook fijne zondag nog Prinses
Mijn zoontje gaat sinds kort naar het kdv (voorheen gastouder) en sindsdien is hij ook steeds verkouden. Die kleintjes steken elkaar toch aan. Niets aan te doen, alleen maar goed voor hun immuunsysteem. Ze krijgen dan wel antistoffen via de bv, maar ja goed, soms is het beestje net even anders.
Ze krijgen antistoffen tegen de verkoudheid of griep die jij als moeder hebt toch? Of ook antistoffen tegen de verkoudheid van anderen? Mijn huisarts zei dat Luuk antistoffen krijgt tegen de verkoudheid die ik had en, als hij hem ook zou krijgen, dat veel minder heftig was als de mijne. Hij kreeg hem niet trouwens. Later was mijn man verkouden en Luuk ook dus die pikte hij wel op. Hij was toen wel wat minder verkouden dan mijn man.