Beste bvmama's Ik zat er aan te denken om met zes maand te stoppen met bv, een halfjaar fulltime kolven begint nu toch wel wat door te wegen. Jammer genoeg lijkt het er nu op dat ik daartoe gedwongen word en dat vind ik dan weer helemaal niet fijn. Sinds maandagnacht enorm ziek (misselijk en diarree). Ha gezien en medicatie gekregen maar het lijkt niet te werken. Dit met als gevolg dat ik niets van eten en bijna niets van vocht kan binnenhouden. Je raadt het al, er komt bijna geen druppel bv meer uit. Wat kan ik hier aan doen? Ik probeer steeds wat te drinken maar jammer genoeg lukt dit niet. Nog een keer de ha bellen of komt het vanzelf wel weer in orde als ik uitgeziekt bent? Of is dit mss een goed moment om het toch maar op te geven na al het geruzie met vriendlief... Alvast bedankt. Gr. Mie
Geruzie ? Nou als jij gewoon doorgaat blijf je bv produceren. Alleen nu is het gewoon iets minder omdat je ziek bent. Of je moet stoppen of niet....dat is helemaal jouw`n keuze. Ik vondt die keuze ook altijd wel moeilijk. Ik hield altijd rond 1 jaar aan .... was iedere keer moeilijk maar voor mijn gevoel was het goed geweest. Dus voel jij dat ook...stop je toch? Waarom niet......gewoon doen wat je hart je ingeeft. succes met je keuze!
Lieve mamma Mie, Je hebt t heel goed gedaan, bijna 6 mnd FT kolven! ! Je mag heel erg trots zijn ! Waarom twijfel je? Omdat je geen keuze meer hebt? Probeer te bedenken waar jij je goed bij voelt! Het schijnt altijd emotioneel lastig te zijn om te stoppen. Ohw en op zich ben je nu wel "natuurlijk" aan het afbouwen. En om je productie weer te verhogen heb je denk ik straks weer extra kolfmomenten nodig...... Sterkte met je keuze en vergeet niet dat je je kleine een super start hebt gegeven! LFS.