Hoi allemaal, Mag een baby van bijna 8 maanden gerookte zalm eten? Mijn kleine mannetje vindt het erg lekker, maar ik weet niet zeker of hij dat wel mag hebben. Groeten, Susan
Ik zou niet weten waarom niet. Mijn zoontje vindt het ook heerlijk (vanaf een maand of 10 gegeven, af en toe)
Tja, ik weet niet of listeria voor kleine kinderen nog steeds een probleem zou kunnen zijn. Misschien voor de zekerheid de zelfde regel hanteren als toen je nog zwanger was: alleen als het verse zalm is, en niet uit een vacuumverpakking? Ik neem tenminste aan dat je het niet nog gaat verhitten, dan zou het sowieso geen probleem zijn, maar dat lijkt me dan weer niet zo lekker.
Oh, jullie geven het dus ook. Ik was idd. bang voor die bacterie. Dan zal af en toe wel geen kwaad kunnen. Bedankt voor jullie reactie!
en weten jullie dan hoe t zit met vers gerookte paling? jayden eet eignlijk al wel mee met de pot, maar heb nu van me oom een pondje paling gekregen, mag jayden dat ook hebben? een klein beetje dan he
Van de week stond er bij de visite ook gerookt zalm op tafel. Ik twijfelde enorm om ons meisje een stukje te geven en dan meer van wege de, toch, zoute smaak er van. Of kan dat geen kwaad?