ik ben het zo zat... ik wil gewoon slapen! de jongste is nu 9 maanden en komt nog steeds 3 a 2 keer per nacht. ik heb nog geen enkele nacht door geslapen.. er zijn van die momenten dat ik denk Cold turkey afkicken van borst!en dan de fles met kv aanbieden. en na twee dagen zou hij wel de fles aannemen... ( ja ik weet het, voel me slecht dat ik zo denk). Jongste wil namelijk ook geen flesje. een banaan eet hij voor de helft op, broodjes eet hij niet op ja 2 hapjes? avond eten hij speelt wat met eten, maar als jij hem eten geeft. spuugt hij het uit! voor de rest krijgt hij alleen 2 soeptengels volkoren.. hij krijgt na mijn denken niet genoeg..! en hij moet toch wel gaan eten/drinken.. in november gaan we 3 dagen weg.. zonder kids huwelijksreis.. wie o wie heeft de gouden tip??
Geen gouden tip helaas maar ik kan je wel zeggen dat kv óók geen enkele garantie biedt op doorslapen.
Hier nog één die niet doorslaapt. Vanaf een uur of 23.00 kan ik elke 3 en soms 1,5/2 uur mijn bed uit. Als ik een tip had zou ik hem delen. Wij gaan niet over op kv omdat dat inderdaad geen garanties biedt. Laten huilen is voor mij geen optie. Om de 5 of 10 minuten gaan troosten helpt ook niet bij mijn driftkoppie. Ze blijft gewoon doorgillen totdat ik haar aanleg. En ja dan zijn er volgens mij ook geen opties meer over.
Hier hetzelfde drama, aleen kon ik er tot een week of 2 geleden 3 tot 5 keer per nacht uit. Thirza sliep door tot een maand of 4 en ging toen weer spoken 's nachts. Eerst denk je een sprongetje, dan nog een sprongetje, maar ik ben een maandje ofzo terug alles eens op een rijtje gaan zetten: alle ontwikkelingen, ziek-zijn, belangrijke gebeurtenissen, entingen, enz. Toen zag ik zelf een patroon met de entingen en ben naar een homeopaat gestapt. Twee korreltjes en ze ging na 3 nachten 2 voedingen terug naar 1! Nu hebben we vorige week een ontstoringskuur gehad voor de entingen, waar ze erg veel last van heeft gehad (alle rotzooi komt er nu uit), en meldt ze zich 2 keer per nacht, (maar wat een verademing al na 3-5 keer per nacht!). Morgen gaan we dan bij een bioresonantietherapeut een allergietest doen en komt alles hopelijk verder tot rust na de kuur van de homeopaat. Daarmee wil ik niet zeggen dat het bij jullie van de entingen komt, maar wel het advies om alles even op een rijtje te zetten en dan eens te kijken of je een bepaald patroon ziet. En je zou dan eens een homeopaat (een ARTS: wel belangrijk, want die hebben medische scholing!) kunnen bellen of die er wat mee kunnen. Ik heb mijn verhaal ook in eerste instantie op de mail gezet voor de arts en die reageerde daarop met twee dingen die volgens haar aan de hand zouden kunnen zijn. Een van die twee viel in de intake af, maar het heeft hier al behoorlijk wat verschil gemaakt!
hallo, Dank jullie wel voor de berichten, nee ik weet dat KV geen garantie is tot doorslapen. Maar ik merk dat ik niet meer geniet van het borstvoeding geven. het voelt dat hij dat kleine beetje energie dat ik nog heb, ook nog mooi opslokt! een borstvoedingdip ik vind het al heel goed dat ik 9 maanden vol heb gehouden,! had ik nooit van mezelf verwacht!! Ik wil echt niet meteen het bijltje weggooien. maar ik zit hier al 3 maanden mee, (borstvoedingsdip) Marijke, ik zou het niet weten, mijn zoontje heeft nog nooit doorgeslapen, of meer dan 5 uur geslapen dus ik weet het niet iedergeval dank jullie wel
Ik heb het hier ook gehad. Tot 9 maanden nachtvoeding gehad en tot 8,5 maand blies mijn grote beer (10 kilo al) al zijn bijvoeding uit. Toen hij bij 8,5 maand beter ging eten en alsnog 's nachts wakker werd voor de borst, ging ik er vanuit dat het gewenning was. Ik ben een flesje Nutrilon gaan aanbieden 's nachts. Hij nam 1 slok, keek me aan van 'ben ik daarvoor wakker geworden?', draaide zijn hoofd opzij en sliep verder op schoot. Dit heeft zich nog een nacht herhaald en daarna besloot hij door te slapen. Dus in MIJN geval heeft een flesje kv wel geholpen.... althans de kv an sich niet (want dat wilde hij niet), maar wel de boodschap dat 's nachts de melkbar dichtging. Nu kreeg hij nog wel bij ziekte, tandenonrust 's nachts de borst, maar niet meer standaard elke nacht. Zo werd de bv weer leuk voor mij en heb het dan ook met veel plezier tot 17 maanden gedaan. Anders weet ik niet hoe het had gelopen. Omdat je zoontje slecht eet, zou je eventueel de laatste borstvoeding kunnen afkolven en een papflesje van maken met biobim? (bindt wel met moedermelk). Als je daar zin in hebt natuurlijk....
Hmm Appeltje dat is misschien wel een idee. Alhoewel ik vermoed dat ze het met smaak opdrinkt (we hebben nogal een kliko), of de boel bij elkaar gilt en mijn shirt na beneden trekt als ze het vies vind. Maar niet geschoten altijd mis, dus binnenkort maar eens op zoek naar een probeerverpakking.