Heb ook de BV redelijk afgebouwd in verband met de zwangerschap en ik dat toch wel zwaar vond. Ik wil nl niet gaat tandem voeden en ik wilde ook niet dat Sven dan evt jaloers zou zijn. het is al moeilijk voor de eerste als er een tweede bij komt en dan ook niet meer mogen drinken en de kleine wel. Nu drinkt hij nog maar 1x per dag bij mij. Denk dat ik dit wel zo ga houden. Bedankt voor jullie lieve reacties Liefs Britt
He Britt, het spijt me voor jullie lieverd. Hoe gaat het nu met je? Heb je het vruchtje nog begraven?
Heb het vruchtje in 100% alcohol. Zodat als ik er klaar voor ben ik er iets mee kan doen. Ben thuis en heb op mijn werk laten weten wel weer te komen als ik er klaar voor ben. Mijn lichaam moet eerst nog even een beetje herstellen. Ben moe en voel me belabberd. Neem zeker de tijd.. Nogmaals bedankt voor de lieve reacties. Dit forum doet me toch wel erg goed. Ben blij dat ik dit gevonden heb... Geeft toch steun.. liefs britt
Nou Britt fijn te horen dat je thuis bent, doe maar lekker rustig aan. Niet alleen je lichaam moet immers herstellen, maar 't koppie ook en dat gaat waarschijnlijk nog wel wat langer duren. Vind het echt heel erg voor jullie, heel veel sterkte gewenst!
Lieve Britt, Wat naar zeg! Ik weet hoe het is. Liefs Laila ps: kom je nog eens op het andere forum kijken?