hoeveel kolven hebben jullie gehad voor je DE kolf gevonden had ?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door nikkie83, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    Dat vraag ik me eigenlijk af
    er wordt overal geroepen dat een kolf persoonlijk verschilt , wat voor de een een gewldig ding is kan voor de ander een rampzalig ding zijn .
    ben nu wel benieuwd naar hoeveel kolven jullie hebben geprobeerd of gekocht voor dat je je ideale kolf gevonden had ?
    mijn vriend gaat het nl niet zo leuk vinden als ik 4 verschillende kolven aanschaf waneer ik ga kolven :)

2. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Ik had een avent handkolf geleend van nichtje, dit beviel wel goed, heb dus na een paar weken in een aanbieding een electrische gekocht van avent.
    Maar volgens mij kan je ze ook huren bij de thuiszorg denk ik!

3. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb er een weekje een gehuurd bij de kraamzorg (medela symphony, geloof ik). Die beviel erg goed. Ook nog een paar dagen gebruikt toen zoonlief was opgenomen in het zkh, en hij maar nauwelijks wilde drinken.

Later heb ik de medela pump in style gekocht en die beviel me ook erg goed. Met de handkolf die daarbij zat kon ik geen druppel kolven. Heb het niet heel uitvoerig geprobeerd, want ik vond dat niet nodig.

Ik heb er dus eigenlijk maar 1 geprobeerd, want die huurkolf reken ik toch niet helemaal mee.

4. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    1x. Ik heb de medela freestyle en die bevalt goed. Ik heb hem uiteindelijk veel minder gebruikt dan ik van te voren had gedacht, maar als er ooit een tweede komt gebruik ik hem gewoon weer.

5. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

20 jan 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik wist dat de kolf van difrax eraan zatw te komen. Heb in het begin dus de medela van thuiszorg gehuurd om te kijken of bv wel zou lukken enzo. Toen begin aug de difrax kolf kwam, meteen besteld. Niet goedkoop, maar ben er heel erg blij mee en bij een tweede kan ik het gewoon weer gebruiken.

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik heb gewoon gegokt en dat ging goed. Misschien was het met een andere wel nóg beter gegaan ;)

7. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Ik heb de Medela Symphony eerst ook gehuurd. Dat beviel goed en toen heb ik zelf de Medela Freestyle gekocht.

Ik heb later nog een handkolf gekocht van Avent, maar die heb ik nog nooit gebruikt, dus daar geen ervaring mee!

8. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier Avent Isis Iq Uno, gekregen van m'n werk en beviel me prima.
    Zou 'm zelf denk ik ook gekocht hebben.

9. Bij de oudste twee had ik een Medela Swing. Enkelzijdige kolf.

Nu heb ik de Medela Freestyle. Ik vind 'm geweldig. Doordat ie dubbelzijdig is kolf ik sowieso meer dan enkelzijdig. Hij is ook makkelijk schoon te houden. Geen kleine onderdelen meer en makkelijker schoon te maken dus.

Handigste eraan is dat hij op een lithium-ion accu werkt. Die gaat lang mee en ik hoef nooit te kijken waar ik ga zitten kolven. Stopcontact heb ik niet nodig.

10. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    zit nu op kolf nummer 4 en denk dat dit m is!

medela mini electric....veel lawaai
    avent handkolf... lamme handen
    1 van een vaag merk...k*t ding
    en nu de ameda dubbele electrische helemaal fantastisch vind ik m hoef op een hele werkdag maar 2x een kwartiertje te kolven met opbrengst van 400cc :D ik blij en baas blij

Deel Deze Pagina