ik zou als je per se wilt afbouwen, gewoon 1 voeding doen..dit even blivjen volhouden...en kijken of dit heel veel veranderd.. die van 11uur bijv.. en sowieos voorraadje kolven ( mijn zoontje gaf vanaf 3 mnd de voeidng van 23u op) Die voeidng van 23u bleef ik kolven, heel lang...had ehct een vriezer vol.. en als die voeidng dan kv in plaats van krijgt...kan je ook als je er wel gewoon bent..bijv wat minder kv geven en dan nog even bij jou live laten drinken erna...
Wispelturig als ik ben (zucht....vermoeiend vind ik mezelf soms ) heb ik besloten toch nog maar niet te gaan afbouwen. Wie weet duurt het nog maanden voor ik werk heb en dan heb ik dus eigenlijk voor niks die ene voeding afgebouwd en misschien wel mijn productie op het spel gezet. En eigenlijk vind ik het ook maar een raar idee om Tobin ineens een flesje met KV in zijn snufferd te "duwen" terwijl hij zo lekker bij mij kan drinken...(wat kan een mens veranderen hè, als je nagaat dat ik mijn dochter helemaal geen BV heb gegeven en gelijk ben gestart met KV, waar ik overigens nog helemaal achter sta hoor. Vreemd dat nu Tobin KV gaan geven dan ineens zo verkeerd voelt, terwijl ik er bij mijn dochter helemaal niet die gevoelen over had en heb...) Dus nou ja...wanneer ik dan werk heb zien we het wel weer. Komt tijd, komt raad.
Hahaha, herken het helemaal hoor Afbouwen kan altijd idd nog....zolang je het nog kan doen, lekker doen! Hey Fafje...zie ik je onderschrift nou goed Gefeliciteerd