Ik realiseer me dat ik het risico loop dat dit niet helemaal goed geplaatst is. Sorry daarvoor modjes. Ik kon echter niet echt een plek vinden waar het nou echt helemaal zou passen. Maar misschien heb ik er over heen gelezen. Mijn vraag. Zijn er ook mensen die in plaats van de bekende beschuitjes met muisjes iets anders hebben gedaan als mensen op kraamvisite kwamen? Zo ja, wat was dat dan en hoe heb je dit geregeld? Ik zou het leuk vinden iets anders te doen. Aan de andere kant weet ik niet goed wat . Ideeën zijn welkom. Moet wel redelijk makkelijk te regelen zijn want ik denk niet dat ik zelf na zo'n korte tijd al in de benen sta .
Cupcakes maken en dan versieren met roze of blauw. (je kan ze van te voren namelijk al maken en invriezen, tenminste als je weet wat het wordt natuurlijk)
Misschien staat hier iets leuks tussen http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/162706-leuk-alternatief-voor-beschuit-muisjes.html
Oh! Die had ik weer niet gevonden. Thx. @Kaatje: cupcakes is ook een heel leuk idee inderdaad. Zal ik ook eens gaan onderzoeken.
Geboortechocolade Genoeg keus daarin, leuk opmaken op een etagere en klaar. geboorte chocolade - Google zoeken
Wij hadden geboorte-chocolaatjes in de vorm van muntgeld (je weet wel, net als rond Sinterklaas wordt verkocht, maar dan in het blauw), omdat ik A: beschuit met muisjes zo'n enorm geklieder vind en B: onze achternaam te maken heeft met geld, haha... Ben daar op internet tegenaan gelopen, weet niet meer waar het is besteld...
Kraamtaart??? Kregen wij van manlief zn baas. Die hebben we een boel visite ook voorgezet, ding was zo groot dattie niet eens in de koelkast paste hahahahaha. Erg lekker en leuk voor de afwisseling.
Cupcakes idd, of een geboortetaart, (in mijn foto-album staan wel een paar voorbeeldjes ). Of lange vingers in gesmolten chocolade dopen en daarna in muisjes: leuk voor de kleintjes...
Wij hadden beschuit met muisjes, maar ook 3 grote twentse krentewegges, wat dus in twente ook een traditie is bij de geboorte en ook nog eens heerlijk. Was wel lachen, want de meesten hier in Alkmaar kenden het dus niet, maar iedereen vond het heerlijk.(ik woon pas sinds 1,5 jaar in Alkmaar, maar moest wel ff traditie in ere houden natuurlijk )
Ik ga een kraamtaart maken met naam etc erop.. Die vries ik in en laat ik er uit halen als de kleine is geboren (of wanneer het gepland wordt dan haal ik het de avond ervoor er uit), gewoon alleen voor ons, opa s en oma s en broers en.zussen.evt.voor de zusters in het.zh als er nog over is En ik denk dat ik ook cupcakes ga maken of gewoon beschuit met muisjes voor de andere visite..
Neemt wel ernstige vormen aan inmiddels dan . In ieder geval, blind of niet. Ik heb wel hele leuke dingen voorbij zien komen. De lange vingers gedoopt in choco en roze hagelslag/muisjes vind ik wel een heel erg leuk idee.
vriendin had slagroomsoesje.. beetje witte chocopasta en dan in de muisje gedoopt dus topping van muisje... nou eeerrrrruuuuggggg lekker
Ik had kleine roze koeken na de geboorte van mijn dochter. Ben ook op zoek naar iets anders alhoewel......beschuit met muisjes is wel heerlijk "ouderwets" !
Dit vind ik echt een super leuk ideeeeeee! Mijn buurmeisje maakt zelf taarten e.d. en wilde haar vragen om cupcake's voor me te maken. Maar nu is er twijfel, haha.