hier niet echt last gehad van stuwing pas sind sik ben gaan kolven heb ik stuwing, ik moet wel zeggen mijn borstvoeding kwam snel op gang, nu sinds enkele dagen last van pijnlijke borsten en blijven kolven om de stuwing weg te nemen.
Stuwing begonnen op dag 8, twee dagen last van gehad. Compleet met koorts en grieperig voelen, the whole works. DAarna nog regelmatig, maar niet zo koortsig meer. Hier ook overproductie.
Hier op dag 6 stuwing gekregen (alleen linker borst) en meteen een borstontsteking..... auw . Gelukkig heeft de erge stuwing maar een dag geduurd. Nu nog steeds wel iets stuwing maar dat is alleen vlak voor een voeding dus dat is niet zo erg.
Bij oudste een dag of 2/3 geloof ik (koolbladeren helpen echt). Bij jongste helemaal niet. De kool die ik uit voorzorg al in de koelkast had liggen, hebben we toen uiteindelijk maar opgegeten.
Dag 6,7 en 8...mann ik had al grote borsten, toen was ik net die lolo ferrari (of hoe ze ook mocht heten) Voelde me beroerd, hangerig en had echt pijn Nu heb ik het nog wel eens voor een voeding...of als ik vergeet 's nachts welke borst ik nou ook al weer gegeven heb en de verkeerde geef
Ik had er eergister het meeste last van, nu lijkt het weg te zakken. Wat een vervelend gevoel is dat zeg. Ik heb meteen een kolf besteld.