Hallo allemaal, We gaan zondag voor 2 weken naar Zuid-Frankrijk, we hebben daar op een grote camping een sta-caravan gehuurd. Wie weet hoe de fransen in het algemeen tegenover BV geven in het openbaar staan?
Mijn ervaring is dat als het mensen al opvalt, je alleen maar positieve reacties krijgt! Vooral de oudere franse dametjes vinden het helemaal geweldig!
Ik kreeg inderdaad ook redelijk wat positieve opmerkingen, maar de meeste mensen (vooral mannen) deden alsof ze het niet in de gaten hadden, of ze letten er gewoon niet op.
Uit ervaring (woonachtig 'en France') weet ik dat ze het prima vinden. De meeste valt het inderdaad niet eens op. Mocht je toch rare gezichten krijgen hang er een sjaal of iets overheen en je hebt wat beschutting. Geniet er van.
Ik vind t persoonlijk sowieso maar niks als vrouwen in t openbaar borstvoeding geven. Zou dit zelf ook nooit doen, maar goed dat is voor iedereen anders. Geen ervaring dus.
Ik denk dat ze er geen probleem mee zullen hebben hoor en je kan zowiezo heel discreet voeden! Niks mooiers als een mama met haar beebje aan de borst! ook in het openbaar!
Mijn ervaring met Fransen in Belgie is dat ze razend enthousiast waren, waardoor ik me wat ongemakkelijk voelde Als je discreet voedt dan lijkt me niet dat iemand het uberhaupt door heeft. Geniet ervan idd!
Dank allemaal voor de antwoorden, fijn te weten dat het daar ook gewoon (discreet) in het openbaar kan en ik niet elke keer de caravan in hoef te vluchten.
zeker niet vluchten hoor! dan ervaar je de voedingen niet als de vrijheid die het hoort te zijn! Fijne vakantie!
Gewoon je eigen ding doen, waar ook ter wereld! Wat kunnen jou de eventuele blikken van mensen schelen die je daarna toch nooit meer ziet! En inderdaad kun je ook positieve reacties krijgen, maar dat geldt in NL toch ook!
Wij zijn deze zomer 3 weken in Frankrijk geweest en ik heb gewoon overal gevoed. Totaal geen opmerkingen gehad of scheve blikken. Ik had wel altijd een hydrofiel luier bij me zodat ik niet gelijk bloot zal als dochterlief opeens iets interessants voorbij zag komen.