Ik heb zometeen een receptie. En waarschijnlijk moet mijn zoontje dan gevoed worden. Alleen is daar niet echt een ruimte waar ik rustig kan gaan zitten. En in de auto gaan zitten is ook niet echt een optie met dit koude weer. Is het raar om als je dus weg gaat een voeding aftekolven? Ik kan gewoon mijn flessenwarmer meenemen. Maakt dit dan uit voor je productie? En wie doet dit meer?
Voor je productie kan een keertje geen kwaad maar omdat Luuk nog zo jong is kan er toch tepel/speenverwarring optreden. Sommige kindjes hebben er al na één keer last van en anderen helemaal niet. je zult dus zelf de inschatting moeten maken vrees ik. Je hoeft trouwens geen flessenwarmer mee te nemen als je dat niet wilt omdat je het flesje ook onder de warme kraan op kunt warmen.
Luuk heeft in et begin ook wat bijvoeding gehad via een flesje en dat ging erg goed. Hij kreeg eerst de borst en dan nog wat via een flesje. Geen verwarring gehad. Dus dan moet het toch kunnen voor een keertje? Ik vind het gewoon ook niet erg prettig om in een volle zaal met mensen te moeten gaan voeden. Raar zeker.
Als hij toch al via het flesje heeft gekregen en je voelt jezelf er prettig bij om het zo op te lossen zou ik het gewoon doen. Jij bent immers de moeder dus jij bepaalt het. Wat je eventueel nog zou kunnen doen is als je een klein spuitje in huis hebt is fingerfeeding. Terwijl je zoontje op jouw pink zuigt spuit je dan zachtjes de voeding in zijn mondje. Cupfeeding kan ook maar dat geeft vaak iets meer 'rommel'.
Hij vind het niet echt fijn om op mijn pink te zuigen. Dus dat gaat helaas niet lukken. Ik hoor wel eens moeders zeggen dat zo overal voeden en daar schijt aan hebben wat andere mensen vinden. Maar het voeden duurdt bij mij nu nogal lang. Ben zeker een dik uur kwijt omdat meneer niet meteen de tweede borst wil. Vaak pas na een keer verschonen en even te hebben rond gekeken. En dit is dus op een neiuwjaarsreceptie niet echt handig. Een flesje drinkt hij wel gelijk leeg. Tenminste dat deed hij altijd. En al die nichten die zich overal meegaan bemoeien is ook niet bevordelijk. Super bedankt voor je snelle antwoord.
In het openbaar voeden is gewoon iets persoonlijks. Ik heb er zelf geen moeite mee, maar ik kan heel goed begrijpen dat er vrouwen zijn die zich er onprettig bij voelen. Ik hoop dat jullie het naar jullie zin hebben op de receptie en dat hij zijn flesje met smaak opdrinkt.