Groene ontlasting

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door evepientje, 26 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evepientje

14 apr 2008
    78
    0
    0
    Hilversum
    Ik heb een vraagje over de ontlasting van mijn 8 1/2 weken oude dochtertje Rosalie. Sinds vorige week woensdag krijgt zij 6 x 150 cc Friso HA. Daarvoor 7 x 120, die ze makkelijk opdronk. de 6x 150 gaan er ook in als koek. Nu heeft ze wel sinds dus vorige week groene poep. eerst was het nog geel met groene stukken ( klei?) erin, toen werd het hard en alleen groen, en vandaag dus weer zacht en groen.
    Is dit gevaarlijk, schadelijk, zorgelijk? Ze slaapt slechter in de namiddag / avond en komt dan ook in plaats van om de 4 uur om de 3.5 uur voor een fles.
    Verder een heel rustig tevreden meisje. Prematuur geboren met 36/3 weken, geboortegewicht 2970 en weegt nu 4600 gram.
    Bedankt voor het meedenken!

2. Ilse

Ilse Lactatiekundige

2 apr 2008
    1.552
    0
    0
    Lactatiekundige IBCLC
    Almere
    Hallo,

Helaas kan ik je vraag niet goed beantwoorden.
    Ik weet veel over de textuur van BV ontlasting maar op het gebeid van kunstgevoede baby's ben ik niet optimaal op de hoogte. Vragen over kunstvoeding kan je beter stellen op het CB, bij de apotheek of bel naar de vragenlijn van het merk kunstvoeding wat je gebruikt.

Succes

Ilse

Deel Deze Pagina