Onze jongste knul woog meer dan 10 pond bij zijn geboorte. ( zelf heb ik enorm op mijn voeding gelet tijdens zwangerschap, geen suiker, weinig vet, een week na de bevalling onder mijn "oude" gewicht. Had geen zwang. diabet., ben zelf vrij tenger van postuur 60 kg bij lengte van 1.75) Nu weer zwanger en de kans dat dit een fors kind wordt is aanwezig ,wrs erfelijk via mijn man? (De vrouwen van de broers van mijn man zijn alle 2 smal en dun en krijgen ook megababy's tusen 9 en 12pond) De eerste dagen komt de borstvoeding langzaam op gang , maar zo'n grote baby heeft meteen veel nodig. Hoe kan ik dit het best oplossen? Toch KV bijgeven ? Dit was het advies bij mijn zoontje. (KV moest in de fles , ziekenhuis, ze waren bang voor te sterke daling suikerspiegel, kreeg meteen de hoeveelheid voor baby van 10 pond, mocht max. 10 min aangelegd, anders te moe voor KV) (Kolven deed ik met een handkolf van mezelf, eigen initiatief, er was weinig personeel, de minimale hoeveelheden BV gooide ik weg, de kolf "reinigde" ik onder de kraan) Heb je advies voor mij? Zou het toch zonder KV kunnen?