Bij de eerste twee geen voeding.....

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door Giegel, 14 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Hoi Ilse,

Hoewel ik nog steeds niet zwanger ben, wil ik toch een vraag stellen omdat het mij al zeker een jaar bezighoudt.

Ik heb twee kinderen en ben bij beide destijds begonnen met borstvoeding.
    Het bleek echter al snel dat ik geen voeding had en ook met een lactatiedeskundige in het ziekenhuis kregen we de voeding niet op gang.
    Ze weten niet precies waarom ik geen voeding had, maar ze hebben toen wel aangegeven dat mijn lichaam het misschien niet aanmaakte omdat mijn lichaam teveel energie nodig had om te herstellen.

Nu heeft mijn jongste (6 jaar) een koemelkallergie en zou het het beste zijn om borstvoeding te geven als er een derde zou komen (heb ik begrepen tenminste).
    Heb jij enig idee of er een kans bestaat dat ik wel borstvoeding kan geven bij een derde en is het het proberen waard?
    En wat kan ik doen om de kans op een allergie te verkleinen?

Het is misschien een beetje vroeg om mee bezig te zijn, maar voor mij toch wel belangrijk :oops:

Alvast bedankt voor het lezen en beantwoorden!

Groetjes,
    Giegel

2. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ter aanvulling:

Ik kwam het boekje van de kraamtijd tegen van de jongste en zag daarin staan dat ik op de 10e dag 40cc per voeding kon geven die dag.
    Hierna is het amper tot niet opgelopen en is dus het maximale ongeveer 40cc per voeding gebleven.

3. Ilse

Ilse Lactatiekundige

2 apr 2008
    1.552
    0
    0
    Lactatiekundige IBCLC
    Almere
    Hallo,

het is nooit te vroeg om over deze zaken na te denken. Juist heel goed.

Ik vind dit stukje wel dermate prive dat ik je prive verder mail met suggesties en vragen.

Ilse

Deel Deze Pagina