BV is niet voldoende vanaf 4 maanden oud

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door belize, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.143
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ligt er ook aan hoe groot je kind is etc.

Luca is 14 kilo en 2,5 jaar.

2. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Daar ben ik het ook wel mee eens. Ik moet er niet aan denken om zo lang thuis te zitten.

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Meningen verschillen daar erg in blijkbaar hihi. Ik ben thuismama maar had er niet aan moeten denken aan het werk te moeten na een week of 10-12.

4. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik ben 6 maanden thuis geweest e.
    n ik vond dat echt wel heerlijk zolang lekker voor mijn meisje zorgen
    ook ben ik 1 dag minder gaan werken en 2 dagen zit ze bij mij op het kdv en geef ik dr BV en 1 dag is ze bij me moeder en die krijgt flesjes gekolfde melk mee
    En ik hoop BV nog heeeeel lang te mogen blijven geven
    ZOey kreeg pas met 6 maanden groente fruit enz ben er wel eerder mee begonnen maar vonden dr darmen echt niet fijn dus ben er gelijk mee gestopt.
    Enne ze is mega gezond heeft nooit iets en eet nu met veel smaak dr eten.

5. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Dat begrijp ik, maar ik hoor heel veel om me heen dat de bv niet geslaagd is door het werken, dat brengt kennelijk toch erg veel stress met zich mee, niet het werken an sich, maar dat moeten kolven op het werk. Het lijkt mij ook geen pretje hoor! Mijn beste vriendin werkt graag en heeft geen stressvolle baan, maar het kolven op kantoor zorgde voor zoveel stress dat haar productie vrijwel direct ophield te bestaan, echt bizar! Haar lieve baas heeft haar nog een week vrij gegeven om het weer op orde te krijgen, maar het was gewoon op.

6. fafje

fafje Niet meer actief

eerlijk gezegd lijtk het me ook echt evrmoeiend dat kolven als je veel werkt...als je maar 1 a 2 dgn ofzo werkt, is het nog te doen...maar denkd at het je ook gaat tegenstaan op den duur...

aan de andere kant, ik doe over kolven maar 10/15 min...maar er zijn mama;s die er echt lang over doen, das wle balen

7. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik vind kolven wel erg vemoeiend
    gelukig heb ik lieve collega`s die me alle tijd gunnen maar ik denk niet dat ik het gered had als ik na 12 weken al had moeten werken .
    Nu zoey meer dingen mag is de druk eraf en heb ik zoiets van als ik niet genoeg heb dan kan ze altijd extra brood of fruit krijgen

8. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Kolven was voor mij juist lekker ontspannen. Even een half uurtje weg van de stress, boekje erbij... Héérlijk. Ik kolfde 2x per dag een half uur. Maar ik moet ook zeggen dat wij een hele fijne kolfruimte hadden met een grote stapel Ouders van Nu, Wij Jonge Ouders, Kinderen, etc. Met kluisjes, geen ramen, deur die op slot kon, keukentje met heet water, die trouwens ook altijd goed schoon werd gemaakt. En soms zaten we wel met z'n drieën te kolven. Was echt gezellig. Ervaringen en tips uitwisselen.
    Wat dat betreft heb ik wel geboft.

Eén van die tips was trouwens, dat er regelmatig dips zijn in de productie en dat veel moeders dan denken: Het is op. Maar dat je dan toch moet blijven volhouden, dat het na anderhalve week vaak weer gewoon als vanouds is, of zelfs meer. Ik heb ook 3x op het punt gestaan te stoppen, omdat ik dan met een half uur maar 70cc had gekolfd, of in totaal op een dag maar 120cc eruit kreeg. Was overtuigd dat het voorbij was. Maar de dames hadden gelijk: Een week later deed ik zo weer 250cc per keer!

Maar goed.... zooooooooooooo off-topic. ;)

Deel Deze Pagina