Bv kleding, altijd met dikke buik!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door ratatosk, 26 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Mijn tip: koop gewoon dunne, zeer rekbare spagettihempjes. Die doe je dan onder je gewone shirtje. Als je dan wilt voeden doe je je shirtje omhoog en trek je je rekbare hempje onder je borst waardoor je een perfect en goedkoop (en leuk ;)) voedingsoutfit hebt ;)

Werkt(e) hier perfect :)

2. fafa

fafa Niet meer actief

en wat doen jullie dan in de winter? Ik ben nogal een kouwkleumpje (en ons huis is ook niet warm te stoken) dus meestal draag ik vanaf oktober een hele dikke coltrui. En die is dus niet naar boven te rollen (zit je met een halve meter breisel in je nek ;)) en niet naar beneden te trekken. Ik zie er nu al tegenop om die elke keer weer uit te moeten trekken en dan een half uur in mn hempie te zitten *brrrrr*

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Een dik vest nemen....

Wat die dikke buiken betreft: hier vind je zat elegante kleding, niks geen dikke buiken!
    Nursing dresses (breastfeeding dresses) from mamaNANA

4. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    fafa, gewoon hetzelfde maar dan een dik vest....ik heb zoveel verschillende alles is makkelijk te doen, truitje eronder omhog en vest kan gewoon dicht tot de helft blijven..

5. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Bedankt voor alle tips. Zon spaghetti bandjes shirtje draag ik weleens onder mijn kleding maar met 30 graden is me dat te warm :).Ik heb die van de zeeman, die bandjes vallen zo al van mijn schouders af dus rekbaar zijn ze wel.

6. fafa

fafa Niet meer actief

tsja, vesten... ik vind het verschrikkelijke dingen :) Of misschien ben ik nog nooit een goed vest tegengekomen (waarin ik me geen hobbezak voel ;)) Of misschien moet ik dan gewoon ook niet zeuren over kou :p

7. Babytjuh1

Babytjuh1 Actief lid

20 jan 2012
    341
    0
    0
    NULL
    NULL

Hoe doe je dat precies? En waar haal je dan van die haakjes?
    Of zet je het op een andere manier vast?
    Klinkt echt ideaal.
    Vooral straks in de winter.

8. klein hummeltje

klein hummeltje Bekend lid

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Jaa! vertel vertel! Is het dan handig om alleen het puntje aan de bovenkant vast te maken? Zit me even voor te stellen... Of de twee naden die naar beneden gaan vat te stikken aan het hemdje...

Lijkt me ideaal, maar moet me nog even een voorstelling maken van hoe ik dat in de praktijk ga brengen... Heb je foto's?

9. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant

Deel Deze Pagina