Kolven op de 9maandenbeurs: zelf kolf meenemen?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door MamaVanSimone, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Ik ga zondag naar de 9maandenbeurs zonder dochter want het lijkt me voor haar gewoon niet leuk. Ik wil dan wel even kolven anders zit ik zo te stressen enzo dat ik er zolang tussen laat en kom ik weer met van die kanonskogels thuis :)

Er staat op de site dat er stands zijn van o.a. Medela waar je kan kolven maar weet iemand of ik dan nog mijn eigen mee moet nemen of dat ze daar Symphony's hebben staan die ik kan gebruiken? Ik ga mijn Pump In Style niet meeslepen als dat niet hoeft namelijk, we gaan met het OV.

2. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Ik zou ze even bellen om het zeker te weten!

3. MamaVanSimone

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Ik heb gemaild en medela heeft daar apparatuur staan die ik kan gebruiken. Joepie!

4. Bri

Bri Niet meer actief

Maar dan moet je wel een persoonlijk setje kopen, lijkt me (die plastic slangetjes, borstschilden, flesjes). Je kunt ook je eigen borstschilden en flesjes meenemen, maar volgens mij passen de slangetjes van de Pump in Style daar niet op.

5. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Ik ben donderdag geweest en heb gekolft bij de stand van het voedingscentrum, was in elk geval ook netjes een koelkast om de melk in te bewaren.
    Heb zelf ook een pump in style maar had ook geen zin om te slepen, heb die handkolf die erbij zit dus meegenomen en dit ging prima!

6. MamaVanSimone

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Ik heb 2 kolfsetjes, een zat bij de Symphony toen ik hem huurde en de ander is eigenlijk wegwerp vanuit het AMC maar die zit zo lekker dus ik blijf hem uitkoken.
    Ik had speciaal slangetjes gekocht voor de Pump In Style maar alleen het gedeelte dat aan de flesjes zelf zit was anders, dus passen ze op beide :)

7. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    Ik ben geweest en heb gekolfd bij de stand van medela. Je hoeft niets mee te nemen, wellicht alleen een koeltasje. De Symphony staat er inderdaad, en de plastic slangetjes, tussenstukje en opvangbekertje (alles wat je nodig heb dus) krijg je gewoon van hun. Geen kosten of iets dergelijks.

Veel plezier!

8. MamaVanSimone

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Goed om te weten, laat ik dat thuis. Jeetje ik heb er gewoon zin in, ik vond de Symphony zo fijn kolven toen....

9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Wat super zeg dat je dat kosteloos kunt gebruiken, top.
    Veel plezier!!!

10. MamaVanSimone

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Het was wel file bij de stand, en je kreeg er setjes bij met flesjes van 100ml dus ik was blij dat ik toch mijn eigen setje en flesjes had meegenomen want 100ml is te klein hoor ;)

Ik vond het wel fijn weer de Symphony even te gebruiken, het rare is dat ik hem 'vroeger' op 2 blokjes zetten en dat hard genoeg vond, en nu draaide ik hem gewoon lekker op volle kracht (16 blokjes!) en van mij had ie harder gemogen, ben ik nou zo gevoelloos geworden?

11. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    Nee hoor, je raakt gewoon gewend aan het kolven en voeden :) Ik kan ook voluit kolven. Let wel op want als je lang vaak kolft op hoge stand rekken je tepels uit (echt waar!).

12. MamaVanSimone

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Lol daar had ik nog nooit van gehoord. Is dat dan tijdelijk of permanent? Mijn dochter zuigt nog veel harder dan die kolf, moet ik haar dan ook maar zachter zetten? :)
    Ze schudt soms ook met haar hoofd tijdens het drinken als er niet genoeg uitkomt, dus ik hou zometeen lekker uitgerekte tieten over denk ik....

13. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    Haha, je dochter gebruikt een andere techniek natuurlijk, een kolf trekt veel meer. Ik weet niet of het tijdelijk is, ik wacht nog af of het wegtrekt. En anders was het het ook wel waard hoor...

Haha ja zet je dochter wat zachter :Ds

Deel Deze Pagina