Wanneer formaat borsten weer gelijk aan elkaar?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Amethist, 4 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik ben nu sinds een weekje helemaal gestopt met het geven van BV. Voordat ik stopte heb ik ca. 1,5 maand alleen met links gevoed. Rechts heeft al heel snel alleen een beetje voor spek en bonen meegedaan. Mijn rechterborst is de de hele bv-periode kleiner geweest dan links. Nu ik dus helemaal gestopt ben is het verschil minder, maar nog wel aanwezig. Hoe lang duurt dat ongeveer voor dat weer recht trekt? Ik ga er voor het gemak maar wel even vanuit dat dat nog gaat gebeuren namelijk, hahaha.

2. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Hier eigenlijk geen last van grote verschil... Wel in het begin, als ze nog heel veel dronk, dan kon ik duidelijk zien waar meer melk in zat! Dus ik weet eigenlijk niet hoelang het zou kunnen duren, maar ik ga even mee in je positivisme:D en vermoed dat het toch wel niet zo heel lang zal duren! Misschien dat je melkklieren zich terug aan aanpassen een het niet meer geven van bv?

3. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Ik ben ruim 11 weken gekolfd voor onze kleine man en bij mij gaf rechts altijd veel meer melk. Je zag ook duidelijk dat die groter was dan mijn linkerborst.
    Ik ben nu sinds een dag of 5 zo goed als afgebouwd en heel langzaam zie je het verschil minder worden. Ik duim ook heel hard dat het verschil straks nihil is want er was echt behoorlijk verschil te zien :)

Deel Deze Pagina