BV/Kolven in VO

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door mich87, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mich87

mich87 Bekend lid

7 nov 2011
    599
    38
    28
    NULL
    NULL
    Nou, de Ameda bevalt hier uitstekend :) Ben binnen 15 minuten klaar...hele verbetering in vergelijking met de 45 minuten enkelzijdig.
    Ik ben heel benieuwd hoe het straks gaat. Ik reken erop dat ik zeker ga kolven in de grote pauze, maar hoe ik het in de ochtend en middag doe... nog geen idee. Ik moet ook op stagebezoeken en huisbezoeken bij leerlingen, dus wie weet kan ik af en toe even in de auto kolven ofzo...? Iedereen die ik mijn dilemma vertel hamert erop dat het je recht is om tot 9 maanden te kolven, maar iedereen die in het onderwijs werkt weet dat het in deze sector gewoon lastig is. Voor mij extra, omdat het om een nieuwe werkgever gaat. Maar we zullen zien...
    Ik wil graag borstvoeding blijven geven tot zeker 1 jaar, maar ik wil er eigenlijk pas mee stoppen als mijn zoontje aangeeft het niet meer te willen. Nu wil ik mijn zoontje a la rapley gaan voeden, dus hij zal in het begin nog voor het grote deel borstvoeding krijgen lijkt mij. Opzich kan ik de dagen dat ik thuis ben en in de avonden wel genoeg bijkolven om genoeg voedingen te hebben dat mijn zoontje naar het kdv gaat denk ik...Ik hoop maar dat mijn productie niet terugloopt als ik alleen in de middagpauze kan kolven...

Deel Deze Pagina