Bv komt niet op gang, geel zien, onzekerheid etc.

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door maja82, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yukl

Yukl Niet meer actief

Super!! :)

2. butt3rfly

butt3rfly Actief lid

8 mrt 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    Meid, ik wil je niet laten schrikken, maar het lijkt heel erg op het verhaal van mijn zoontje. Ook afvallen, suf, geel zien, weinig drinken. Alle goede geruststellende woorden van alle kanten (verloskundige, kraamzorg, cb, kinderverpleegkundigen) ten spijt: mijn zoontje was hardstikke ziek en bleek een urineweginfectie te hebben. Doordat we steeds maar gerustgesteld werden dat het allemaal wel bij zou trekken, zijn we er langer mee door blijven lopen dan nodig was en moest hij met spoed opgenomen worden in het ziekenhuis. We hadden er niet langer mee moeten wachten, want volgens de kinderarts had 't wel eens heel anders af kunnen lopen. Ik zou vanmiddag nog naar de HAP gaan als ik jou was. Misschien zit je er voor niks, maar bij mij gaan de alarmbellen rinkelen als ik je verhaal lees.

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nou vanmiddag nog naar de HAP gaan lijkt me nogal voorbarig he.. hij drinkt nu toch weer goed en is weer aangekomen. Sowieso vallen babies de eerste dagen altijd wat af. Zoals je leest in dit topic komt dit heel vaak voor de eerste dagen, hier net zo trouwens.

4. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Super!!
    Vind ik eerlijk gezegd ook een beetje overhaast om nu vanmiddag nog naar de HAP te gaan. Het is nu de 5e dag en hij drinkt goed + is aangekomen.. Zeker als hij goede plas (en poep) luiers heeft zou ik me daar geen zorgen over maken!
    Ga zo door!

5. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.302
    2.574
    113
    hartstikke goed klinkt het zeg!! Die derde dag is altijd een kritische dag en fijn dat hij nu al weer helemaal aan de borst drinkt en groeit!
    Lekker doorgaan met veel voeden en goed dat je aan gegeven hebt zoveel mogelijk eerst te willen voeden en als hij echt niet drinkt een flesje. Je doet het hartikke goed!

6. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Nou, de HAP was ook nog niet in me opgekomen eerlijk gezegd..
    Maar snap de reactie wel als je zelf zoiets meegemaakt hebt.
    Ik weet idd ook niet beter dan dat veel baby's geel worden in het begin en helemaal met bv gaat dat allemaal wat langzamer weg.
    Hij drinkt nog steeds uit de borst. Heel kort en gulzig, kan er nauwelijks tegen slikken en is dan weer een poos knock out. Om vervolgens 's avonds klaarwakker te zijn hihi.. Ik vraag me dan af of hij in die paar minuten wel genoeg binnenkrijgt maar volgens de kraamverzorgster hoef ik me daar geen zorgen over te maken omdat er gewoon veel melk uitkomt. Dus ik probeer me daar dan maar niet te druk om te maken;)
    Hij wordt morgen weer geprikt op de leverwaarden, hij ziet nog steeds erg geel.
    Best spannend toch allemaal! Zou blij zijn als we een paar dagen/weken(?) verder zijn en die geelheid weg is en hij wat meer wakker is.

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Sommige kinderen drinken altijd snel. Mijn oudste dronk heel rap maar groeide ook enorm!
    Nu drinkt Stijn ook nog altijd kort, maar groeit er goed op (en komt niet heel vaak).
    Ik denk, als ik het zo lees, dat het nu gewoon fantastisch gaat en je kleine man straks op een slagroomdieet zit :D

*schouderklopje voor Maja*

8. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Mijn zoontje heeft heel lang geel gezien hoor, dat kan dus best even duren!
    Lekker laten drinken zo vaak als hij wil. ;)

Deel Deze Pagina