borstvoedingsthee

Discussion in 'Borstvoeding' started by happymama, May 8, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

zo heb net es bv thee gehaald ... ben benieuwd of t de produktie verhoogd zoals ze zeggen !!

wie gebruikt t ook ???
    wat zijn jullie ervaringen ??

2. tanna

tanna Bekend lid

May 26, 2008
    685
    0
    0
    Ik heb het bij beide kinderen gebruikt bij 2 a 3 koppen op een dag had het goed effect bij mij. En ik vond het nog lekker ook.

3. happymama

vond t stinken toen ik t open maakte maar tis wel te drinken er staat ook op dat je maar 2 kopjes mag . morgen werken dus kolven ben benieuwd of ik dan al resultaat heb hihi

4. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

Dec 22, 2010
    1,158
    0
    36
    Wat is het precies en waar koop je het?

5. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Ja ik heb het ook gedronken, je hebt van Weleda maar ik had bij de natuurwinkel een andere gehaald. Hier werkte het goed, gaf net dat zetje extra idd bij kolven e.d. als ik een dipje had door (werk) stress.

6. happymama

heb t in een reform winkeltje gekocht

7. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    1,795
    0
    0
    Welke thee is het? Hoe heet het...

8. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

Jul 23, 2009
    1,037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Ja werkt hier ook goed vind het alleen enorm vies en nog harder stinken haha. Ik heb ook borstvoedingsthee van weleda! Wel duur maar ja kv is duurder haha.

9. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    3,708
    4
    38
    Ik heb het bij de eerste regelmatig gedronken omdat ik toen moeite had dochterlief bij te houden wb productie. Het is geen wondermiddel, maar zal vast ondersteunend helpen.

10. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Diegene die ik had stonk trouwens niet, was meer een losse thee (heet gewoon borstvoedingsthee trouwens, voor wie het vroeg) en smaakte naar losse groene thee. Beetje bitter maar dat ben ik gewend :)

11. zwangervan4e

Jul 23, 2009
    1,037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Waar had je deze gehaald? Ook nog van een bepaald merk?

12. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Wit doosje met groene versiersels en wat rode details.. merk weet ik niet meer. Bij een natuurwinkel gehaald, daar eens vragen?

13. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Borstvoedingsmix van Weleda. Kan je evt ook online krijgen.

14. Agter

Agter Fanatiek lid

May 3, 2012
    2,266
    0
    0
    In een huis
    Ik heb vandaag 'Biologische Borstvoedingsthee' gekocht, van Traditional Herbals. Op de verpakking staat 'Ondersteunt de lactatie'.
    Prijs: 20 theezakjes voor 3,95.
    Ik ben heel benieuwd. Vanavond 1 kopje genomen en het was niet vies of zo. Volgens de verpakking moet ik 3 tot 5 kopjes per dag drinken van deze thee.
    Ingredienten: Bittere Venkelvrucht, anijsvrucht, koriandervrucht, kruizemuntblad en nog wat wortels, bladen en vruchten.

Mijn goede voornemen is om dit een paar dagen te proberen en eens te kijken of het effect heeft. Mocht dit lukken, dan houd ik jullie op de hoogte!
    Maar ik blijf een koffie-mens :)

15. zwangervan4e

Jul 23, 2009
    1,037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Ben benieuwd! Haha ga zeker ff kijken bij de natuurwinkel.

16. happymama

Drink t nu enkele dagenweet niet echt o of t helpt ik kolf er niet meer van maar heb wel t idee dat t makkelijker gaat

17. Mirjam87

Mirjam87 Bekend lid

Jul 21, 2011
    987
    0
    0
    GO
    Heb sinds gisteren die van Weleda, god wat is dat goor zeg o_O Ik meng het een beetje met een thee die ik wel lekker vind, maar nog blijft het vies haha.
    Hoop dat het helpt!

Share This Page