Bv & menstratie

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Bilou, 15 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is het normaal dat je weer ongesteld wordt tijdens de periode dat je bv geeft.

Ik schrok me vanochtend een ongeluk zeg. Heeft mijn menstruatie verder nog invloed op de voeding? Pff...

Bij wie is de menstruatie nog meer tijdens bv periode weer teruggekomen?

Zoon is nu 10 weken bijna.

2. floppie888

floppie888 Bekend lid

3 sep 2014
    793
    549
    93
    Volgens mij is het gewoon normaal en kan de melkproductie wat teruglopen tijdens de menstruatie, maar dat komt vanzelf weer goed, je kindje zal misschien wat vaker willen drinken.

Ik heb zelf trouwens nog nooit een menstruatie gehad tijdens het borstvoeden.

3. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik wel. Vrijwel gelijk weer, en ook meteen weer helemaal regelmatig.

4. Joiedevivre

Joiedevivre Bekend lid

1 aug 2014
    717
    0
    0
    (Helaas) heel normaal. Ik was 7 weken na de bevalling alweer ongesteld. Het heeft geen enkel effect gehad op m'n productie :)

5. Deedee1

Deedee1 Bekend lid

2 mrt 2015
    877
    1
    0
    Ja hoor, bij de een komt het wat sneller op gang dan bij de ander, maar dat is heel normaal.
    Bij mijn dochter werd ik weer ongesteld na 9 maanden, bij mijn zoontje na 11 maanden. Ik gaf bij beide toen nog volledig borstvoeding.

6. Centurychild6F3

Centurychild6F3 Bekend lid

23 aug 2014
    864
    3
    18
    Haarlem
    Je productie kan iets minder zijn waardoor je kindje wellicht sneller komt (logisch, minder eten is sneller honger!) geef hier dus gewoon aan toe!

Hier ongesteld met 5 maanden, daarna niet meer geweest (iig tot moment van schrijven ;))

7. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties.

Vrij normaal dus, gelukkig. Was al bang dat de productie ermee ging stoppen. Maar gelukkig gebeurt dat niet zo makkelijk.

Deel Deze Pagina