Opeens weer melk uit borst.

Discussion in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' started by angel81, Feb 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. angel81

angel81 Bekend lid

Apr 10, 2007
    920
    0
    0
    Ik weet niet of het hier goed staat maar ga er even vanuit dat jullie hopelijk het antwoord weten.

Ik heb mijn dochtertje van 5 weken 1 week borstvoeding gegeven. Daarna ben ik gestopt omdat ze niet genoeg voeding kreeg en is ze aan de fles gegaan. Een paar dagen stuwing en volle borsten gehad maar dat was weer weg en mijn borsten werden weer normaal.

Nu, 4 weken later, werden mijn borsten weer wat gevoelig. Nu heb ik dit altijd rond mijn menstruatie en dacht dat deze eraan kwam. Maar nu heb ik echt weer stuwing in mijn rechterborst en er komt ook weer wat melk uit! Is dit normaal? Kan dit zomaar spontaan weer gebeuren? Mijn borst voelt niet warm of heel hard aan maar het voelt gewoon echt weer als stuwing...

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

2. Linda Offereins

Linda Offereins Lactatiekundige

Mar 3, 2010
    860
    0
    0
    Het is wat ongewoon misschien maar het kan. Het is ten slotte nog niet zo lang geleden allemaal. Ik verwacht dat het vanzelf weer verdwijnt. Als het erg vol is zou je een keer wat kunnen afkolven, verder een stevige bh aan en wachten tot je lichaam het oplost.

vr gr
    Linda

Share This Page