BV of FV i.c.m. alcohol?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Boomer2009, 26 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik kom later nog even terug op promillages, procenten en bloedalcoholwaardes, maar als er staat 8% alcohol dan hoef je daar niet van te schrikken, want van de hoeveelheid alcohol die in de DOSIS zit, is verwaarloosbaar!

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Idd 8% alcohol in een flesje Zantac, maar hoeveel geef je daarvan? Niet de hele fles in één keer!
    Niet dat ik me daar wel prettig bij zal voelen, trouwens. Maar in mijn ogen is het niet vergelijkbaar met alcohol drinken en vervolgens borstvoeding geven. Daarbij hebben de medicijnen een functie en de alcohol nou niet echt..... En het lijkt me een beetje raar om te zeggen, hij krijgt toch al alcohol binnen via zijn medicijnen, laat ik dan toch ook maar gaan drinken!
    Lijkt me dat je toch zo weinig mogelijk aan je kindje wil geven...

3. tanna

tanna Bekend lid

26 mei 2008
    685
    0
    0
    Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik zelf geen alcohol drink. Maar je kindje krijgt zonder dat je het weet her en der toch wat binnen. En Spooradisch eens een biertje of wijntje moet kunnen vind ik. Wij zijn trouwens erg boos op KA geweest en hebben gevraagt waarom er alcohol in zit terwijl er voorlichting gegeven wordt dat elke druppel teveel is. Beetje tegen strijdig.

tanna

4. Mirthe81

Mirthe81 Bekend lid

21 feb 2008
    590
    0
    0
  5. zogelukkig

6. lien123

lien123 Niet meer actief

En chamodent dan? Is dat ook slecht voor je kindje? Ik geef dat heel vaak als ze last heeft van haar tandjes....

7. zogelukkig

Nee, natuurlijk niet!

8. lien123

lien123 Niet meer actief

Oh gelukkig, ik schrok al...:D

Deel Deze Pagina