@Bolbuikje; Idd ! Whahaha wel eens de bijsluiter kan kinderparacetamol gelezen ? Als ik het wil nemen moet ik eerst een dokter bellen En mijn zoontje mag ik het zo geven. Gewoon zekerheid van de fabrikant.
ik heb dat drankje ook gebruikt toen de voeding afnam en het werkte bij mij echt! ik had zelfs weer stuwing en lekkende borsten 's nachts. op de website van vsm wordt de werking uitgelegd. het is inderdaad wel vies, maar goed, je moet er wat voor over hebben haha
Ik merkte al een dag na inname dat de productie weer op gang kwam. Heb het een 2e dip nog eens gebruikt en weer hetzelfde effect.
Wic ik heb vanmiddag in dat winkeltje tegenover de Blokker,dat kruidenwinkeltje....borstvoedingsthee gekocht. Tis niet lekker(vind ik dan) Heb 1 kopje op. Ben benieuwd of het werkt
Oh, hou me op de hoogte! Nog de blokker in geweest toevallig? Heb jij trouwens ook (weer) een dip met de bv?
Ja was ook bij de Blokker Nog een leuke bikini gescoord bij de Blokker voor maar 1,50 Nou dip,mwah niet echt een dip,maar ja ik geef ook ruim 20 voedingen per dag
Dan heb je mn mannetje misschien nog wel gezien Nog steeds 20 per dag ? hoe hou je het toch vol?! Petje af hoor!
ik haal in duitsland altijd stillthee van hipp dit hiep toen bij eyesa mijn productie afnam, nu drink ik uit voorzorg 2 kopjes per dag. helpt trouwens ook tegen krampjes