toetje

Discussie in 'Voeding' gestart door tweety, 12 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    wat voor toetje geven jullie je kinderen? ik geef nu af en toe een danoontje goede start of wat fruit. wat kan je nog meer geven.

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Tymen geef ik wel eens yoghurt met een scheutje diksap. Vindt hij heerlijk! Ik heb gehoord dat er in die danoontjes 5 klontjes suiker per bakje zitten dus die geef ik niet meer. Wel jammer, want hij was er gek op!

3. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik heb ook gehoord dat het net bonbonnetjes zijn haha. maar het cb zegt dat ik nog geen yoghurt mag geven pas met een maand of 9. maar misschien probeer ik het wel een keertje

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik heb gehoord dat het mag vanaf een maand of 6, zolang het maar volle yoghurt is.

5. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Bij ons CB is een toetje vanaf 7 maanden en hier wordt geadviseerd magere / halfvolle (biogarde) yoghurt zonder suiker

Ben er nog niet mee gestart vanwege KMA (en dan wordt het eerst soja-toetjes)...ben reuzedruk met al het voedsel te introduceren. Volgende stap is brood :D

6. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    daarom was hij er zo gek op: pure suiker!

7. Lina

Lina Fanatiek lid

23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    En ik dacht juist Danoontje te gaan kopen. Verdorie, waarom overal extra suikers toevoegen als het fruit wat er in zit al genoeg suikers bevatten!

Ik heb een kookboekje gekocht voor Glenn. Met heerlijke recepten. En daar staat idd ook yoghurt in. Vanaf 6 maanden meen ik uit mijn hoofd. Wil toch ff CB gaan bellen denk ik met hoe of wat met toetje. Hij krijgt nu nog 100cc voeding als toetje.

Deel Deze Pagina