voeden op verzoek vraag

Discussion in 'Borstvoeding' started by Tjilpje, Jan 1, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

Mar 3, 2010
    1,950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze dochter is nu zes weken jong en krijgt borstvoeding op verzoek.

Meestal netjes om de 3.5 a 4 uren. Nu zit ik met de laatste voeding. Ze heeft nu om 18.30 uur gedronken dus komt om 22.00 22.30 uur.

Soms komt het ook wel om 21.30 uur en is het rond deze tijd dan wacht ik tot 1 uur voor de laatste voeding. Maar dit maakt me wel aardig moe:D:D

Gaan jullie dan gewoon naar bed en wachten tot ze zelf komt? of zetten jullie een wekker?

Het is mijn derde maar ik heb geen idee hoe ik het bij die andere heb gehad:(

2. fafje

fafje Niet meer actief

toen de voeding hier rond 22u viel ging hij al gauw doorslapen of hij kwam rond 3u....dit verschoof hij met de dagen steeds een uur verder...uiteindelijk liet ie die voeding vallen...
    ...ik ging gewoon zelf slapen en hoorde em vanzelf...(slaapt naats mij in de wieg)

hij heeft zn laatste voeding zelf steeds vroeger verplaats naar mate hij een ritme begon te krijgen...het werd 21u 2030u 20u 1930u
    Tegenwoordig ligt ie er 19u in

3. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

Mar 3, 2010
    1,950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt waar? sliep jou zoontje vanaf drie maanden al van 19.00 tot de volgende dag? wat goed zeg:D

Wieg staat nog naast ons bed, dus hoor haar snel;)

4. Ireen

Ireen Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    2,305
    1
    0
    Haha, ik zou de voeding 21:30 dan maar als laatste voeding zien en zelf ook erin duiken, ze meldt zich wel!

5. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

Mar 3, 2010
    1,950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik dacht het ook wel hoor, maar toch na drie weer onzeker he hahahaha. Nou dan duik ik er straks gewoon maar in;)

6. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Vanaf 21u zag ik het als laatste voeding. Overigens kwam ze hier altijd zelf. Vanaf 4 maanden om 19u laatste voeding en kwam ze tussen 4-6u. Late avondvoeding geven werkte hier niet, dan kwam ze om 1u of 2u al.

7. fafje

fafje Niet meer actief

nou nu zit ik in een klein dipje dus nu weer nachtvoedingen..maar hij sliep eerst van 21 tot 9....daarna tijdens de dip werd ie eerder moe al 20u en nu dus al om 19u...ben benieuwd wat ie met de nacht doet...

toendertijd dronk ie steeds minder...of korter...en ineens kwam ie niet meer haha

maarja wie weet blijft ie nu wel weer komen

8. tiruja

tiruja VIP lid

Jul 28, 2007
    6,837
    0
    0
    Ik haalde de kinderen uit bed als ik wilde gaan slapen. Ze dronken dan in hun slaap en ik kon ze daarna weer zo terug leggen.
    Ik trok het niet om te wachten tot middennacht of nog later, en ik vond het ook heel zwaar als ik net sliep en de kleine dan kwam. Dus kijk even wat voor jullie werkt.

9. fafje

fafje Niet meer actief

trouwens ik deed gewoon overdag om de 3 uur...zodat ie overdag genoeg binnen kreeg en uit eindelijk snachts langer kon slapen...

maar ik heb em daarvoro nooit echt wakker hoeven maken...bood/bied em gewoon aan als ie wakker was...

10. Melanina

Melanina VIP lid

May 20, 2008
    9,070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik voed op verzoek
    is goed voor de productie en je word toch wel wakker ook al ligt je kleintje op een andere kamer.
    hier sliep zoey door toen ze 3 maanden was ik blij nou het was voor korte duur want met 4 maanden kwamen de nachtvoedingen weer
    Nu is het gelukkig zo dat ze vaak 1 keer komt nu om te drinken.
    Ik zou gewoon slapen want soms hebben ze ook een nacht dat ze elk uur komen .
    Dus ik zou gewoon heerlijk gaan slapen en het op je af laten komen

Share This Page