Klok verzet, hoe lossen jullie dit op?

Discussie in 'Voeding' gestart door Momfulness, 25 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Misschien een stomme vraag maar ik kom nu in de knoop met de voeding. Als ik het normale schema aanhoud krijgt hij om 21.00 (nieuwe tijd) zijn laatste voeding. Normaal om 22.00 uur. Maar dat is toch te vroeg om hem de nacht in te laten gaan?
    Hij krijgt nu 6 flessen per dag en zit te denken om hem er dan maar 7 te geven vandaag en dan de laatste om 23.00 uur...

Hoe doen jullie dit?

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

mijn zoontje krijgt geen flessen meer... maar zijn eten en drinken hebben we gewoon op de vast tijden gegeven, wat hij om half 8 oude tijd kreeg, kreeg hij vanochtend ook op half 8 nieuwe tijd.
    geen problemen mee gehad.

misschien kun je je kindje best wel een uurtje langer kunt laten slapen en om 22.00 uur nieuwe tijd de fles kunt geven??

3. Momfulness

@mejojo, bedankt voor je antwoord. ja dat ga ik proberen als hij doorslaapt krijgt hij dan de fles.

4. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

gewoon meteen de nieuwe tijden. eventueel een half uurtje verschil en er dan twee dagen over doen...

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik maakte me er ook druk om, maar hij heeft vanzelf alweer zijn tijden opgepakt, erg fijn dus!

Je kan eventueel steeds iets rekken (als dat lukt natuurlijk)

6. Momfulness

Hij ligt nu lekker te slapen dus kijk wel wanneer hij zich meldt. Om 18.00 heeft hij zijn laatste fles gehad dus als hij tot 22.30 uur blijft liggen is het weer opgelost... Thanks all.

7. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Mijn baby kan niet klok kijken. Ik voed op verzoek.

Deel Deze Pagina