Normaal heeft Lisa 9-10 poepluiers op een dag en ben ik dus altijd in de weer met verschonen Nu heeft ze er vandaag nog geen 1 gehad! Ze loopt wel te persen en heeft wat scheten gelaten.. Ik weet dat met bv kan dat ze een tijdje niet poepen.. maar dit is voor mij wel extreem. Van veel naar niks!! En daarbij dat het volgens mij wel dwars zit bij haar.. Hebben jullie tips of kunnen jullie me gerust stellen?
HAHAHAHAHAHA Heb dit net 1 sec gepost en wat denken jullie?? Een poepluier gok ik! Ga direct ff checken En een brede lach van mvr
ja veel he!! Ze haalt nu alles in hoor! Hahaha en stinken dat ze doet. Pff. Maar ben blij dat de sluizen open staan.
Pff.. Das veel zeg. Hier gemiddeld 1 op een dag en aangezien t regelmatig ook op haar rug of benen zit ben ik blij dat het er niet meer zijn... Hoe kan t dat het er bij Lisa zoveel zijn?
heee meis! Ik heb geen flauw idee waarom het er zoveel zijn.. Ze kijken er bij het cb niet raar van op.. Hier blijft meestal wel alles in de luiers hihi
hahaha jij ook lekker tijdstip had weer een nachtvoeding en kon daarna niet meer slapen.. Lisa trouwens wel hihi. Maar ik ga niet naar het babycafe.. Red dat niet met de tijd vandaag.. Ik wil volgende week weer gaan. Ga jij wel?
Hier de eerste weken ook een onophoudelijke stroom van poepluiers. Iedere voeding iig één en meestal tussendoor ook nog een paar. (tussen de 8 en de 12 per dag) Na 6 weken is dit langzaamaan gaat veranderen. Sinds een maandje heeft hij de ene dag wel 2 a 3 poepluiers, maar daarna heeft hij rustig 3 dagen geen poepluier. Maak je dus vooral niet druk!!
Nou we zitten weer in het oude ritme hoor! Ben nog nooit zo blij geweest met een poepluier! hahaha. Ze had er vanacht zelfs 1! (dat was alleen minder want na het verschonen was mvr klaar wakker!)
Hoi! In het begin had Fiona elke dag wel 4 luiers, vooral de eerste 2 weken, nu heeft ze al meer dan een week niet gepoept geloof ik en ze heeft er last van! Is dat normaal zo lang niet poepen? Lieve groet, Selma