aanleggen lukt niet

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door Reintje85, 9 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    Hoi,

Ik ben 7 oktober bevallen van een meid, een maand te vroeg. hierdoor moest ze nog een weekje in het ziekenhuis blijven. Omdat ze nog zo klein was en mijn borstvoeding niet goed op gang was kreeg ze nutrilon, vermengt met wat ik afkolfde. vanaf dat ze thuis is heeft ze volledige borstvoeding via de fles gekregen. Nu heb ik haar al meerdere malen geprobeerd aan te leggen. Kolven neemt veel tijd in beslag en het lijkt mij fijner haar de borst te geven. In het ziekenhuis hadden ze al geconstateerd dat ik vrij vlakke tepels heb waardoor ze niet goed kan vastpakken. Daarom heb ik tepelhoedjes van Medela gekocht. Als ik haar hiermee aan de borst leg, komt er wel melk uit maar ze word zo ongeduldig en onrustig dat het geen doen is.

Heb ik het nou 'verpest' door zolang de fles te geven of zou hier nog wat aan gedaan kunnen worden?

bedankt voor je antwoord!
    xx
    Reintje

2. Linda Offereins

Linda Offereins Lactatiekundige

3 mrt 2010
    860
    0
    0
    Nee hoor je had gewoon geen keuze.De meeste baby's kunnen nog wel leren om aan de borst te drinken.
    Ik adviseer je om een lactatiekundige in te schakelen en met haar samen te gaan oefenen. Werkt vaak heel goed.

succes
    Linda

Deel Deze Pagina