Bv tijdens zwangerschap? kan het of niet?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door visitor, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. visitor

visitor Actief lid

31 jul 2007
    279
    0
    16
    Hoi allemaal,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen ik ben er altijd van uitgegaan dat je tijdens mijn zwangerschap ook gewoon bv kan geven aan mijn zoontje. Ik ben inmiddels ongeveer 1 maand zwanger en mijn zoontje is 10 maanden. Nu hoor ik bij de apotheek dat ik onmiddelijk moet stoppen omdat er tussen mijn moedermelk hormonen zitten die gevaarlijk zijn voor mijn zoontje.

Iemand een idee?

2. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Dat is echt voor het eerst dat ik daarvan hoor en het lijkt me eerlijk gezegd vrij onzinnig. Er zijn hier meerdere moeders die bv zijn blijven geven tijdens hun zwangerschap, en daarna de baby en het oudere kindje samen aan de borst hadden. En zowieso een van die moeders heeft een medische achtergrond en ik kan me niet voorstellen dat zij door was gegaan als het schadelijk was. Ik denk dat je apotheker weer terug op cursus mag, en dit keer wél op moet letten.

3. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
  4. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Nou, om eerlijk te zijn vind ik dat mijn oudste tegenwoordig wel erg raar doet :) Zou 'r wat mankeren?

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Whahaha...wat een flauwekul zeg!

Yake:
    Das de peuterpubertijd :D

6. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Dat hebben ze gezegd in de apotheek?
    Diegene moeten ze opsluiten, wat een onzin zeg.Bijna kwalijk.
    Ik ben zelf apo-ass. dus ik weet waar ik het over heb ( en zij duidelijk niet).

7. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    BElachelijk dat ze bij een apotheek advies geven over iets waar ze dus duidelijk geen verstand van hebben.

Ik zou het ook nog even daar melden dat het niet klopt wat ze zeggen.

Gewoon lekker blijven voeden als je dat wilt!

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Is volgens mij onzin ;)

Het kan trouwens wel zo zijn dat je BV terugloopt, anders gaat smaken of dat het voeden pijnlijk wordt. Mirre dronk alleen nog maar 's ochtends bij mij toen ik zwanger raakte van Tobe en dat was denk ik niet genoeg. Na een tijdje ging ze steeds vaker weigeren en op een gegeven moment was het gewoon klaar. We hadden er allebei vrede mee ... ik ook want het werd ook steeds pijnlijker ...

Deel Deze Pagina