Jelte krijgt 's avonds BV uit de fles. Dat gaat op zich hardstikke goed, alleen heb ik het idee dat hij er minder van verzadigd is. In 6 minuten drinkt hij 80 ml weg. Daarna gaat hij nog even bij mij aan de borst , minuutje of 10 a 15. Ik gebruik Avent flessen. Wie kan mij adviseren over de juiste speen, zodat Jelte een meer verzadigd gevoel heeft als hij het flesje leeg gedronken heeft? Ik weet dat hij er aan de borst meer moeite voor moet doen dus daar vermoeider van wordt.
Ik geef aan BV uit de fles 165 cc en daarna ook nog even aan de borst. Ik denk dat ze wel 200 cc kan hebben. Nummer 1 speen heb ik nog steeds. Misschien is 80 cc gewoon te weinig en kun je bijna wel 165 cc geven.
Ik denk dat 80 cc gewoon te weinig is, Annika drinkt tussen de 125 en 150 cc. Ik voeg wel Nutriton toe (Johannesbroodpitmeel) maar dit maakt haar niet meer verzadigd, zorgt er alleen voor dat ze zich neit verslikt of gaat spugen. Ik heb Aventflessen met speen nr. 2
Nou dat ging al een stuk beter 125 ml in 15 minuten . Toen nog eventjes aan de borst en hop slapen, zal het per dag iets ophogen om te kijken hoeveel hij ongeveer nodig heeft.
Mijn meisje krijgt nu 2 flesjes met bv. We hadden een avent fles maar daar dronk ze veel te snel uit. We hebben nu een fles van Bfree en daar doet ze het uitstekend mee. Ik weet niet waar je deze kan halen, je kan ze geloof ik maar in een aantal winkels halen. Hier in Vught kan het maar bij 1 winkel. Misschien ff opzoeken op internet. http://www.tomsbabycare.com Dit is de website van Bfree. Liefs, Duveldraakje
Mijn vroedvrouw zei dat ze met 6 wk tussen de 120 en 150 cc mogen, als richtlijn zeg maar. Goed dat het de laatste x al beter ging
Ja, gaat als een trein ,maarja dan heb je het volgende probleem. Fles te klein! Heb nu maar even grote aventflessen gekocht, zit meteen wel de nr.2 speen bij.... Even kijken hoe dat gaat vanavond.Ik denk dat Jelte nu op zo'n 150 ml zit 's avonds.