BV kleding (niet online)

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Gentle, 28 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Weet iemand hier een kledingzaak waar ze BV kleding verkopen maar waar je ook live even kunt zien/passen wat je koopt? Dus liefst geen webshop?

Ik heb 2 weken na mijn uitgerekende datum mijn diploma uitreiking en zou daar graag een goed hoogsluitend topje voor willen hebben voor onder een nette blouse, zodat ik daar kan voeden en niet half bloot daar zit. Maar goed, ik heb een vrij diep borstbeen en ik heb met veel shirtjes al snel veel inkijk, maar dat moet ik dus ff passen en proberen. Ik moet het tegen die tijd wel vrij snel gaan kopen, of eventueel nu al gaan zoeken voor iets. Maar dan liefst dus in een gewone winkel.

Iemand een idee?

2. mich87

mich87 Bekend lid

7 nov 2011
    599
    38
    28
    NULL
    NULL
    Hier in Amsterdam zitten meerdere borstvoedingswinkels, maar beetje ver weg zo te zien :) Mss even googlen op 'borstvoedingswinkel'? Moet bij jou in de buurt vast ook wel iets zitten.

3. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    heeft hema of h&m niks naar je gading???
    anders zou ik eerlijk gezegd niets weten???

je kunt ook een blouse aandoen met topje eronder.
    blouse open, topje omhoog en voeden.....

4. Jane 31

Jane 31 Actief lid

22 feb 2009
    324
    0
    0
    Ik heb nu voedings shirts van de Hema. Deze kan je naar beneden trekken ter hoogte van je borsten.
    Ik ben ook opzoek naar een ander model. Ik lees even mee.

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik zou zeggen: schaf gewoon een hoogsluitend hemdje aan welke jij mooi vind. Doe daar onder een spagetti hempje welke onwijs rekbaar is (bijv ff bij de Hema of H&M kijken) en dan ga je als je moet voeden gewoon je hoogsluitende hemdje omhoog doen en je spagettihemdje schuif je onder je borst als je gaat voeden. Stukken goedkoper dan echt borstvoedingskleding. En misschien wel zo handig ;)

Deel Deze Pagina