help rare menstruatiecycles

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door visitor, 16 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. visitor

visitor Actief lid

31 jul 2007
    279
    0
    16
    Hoi allemaal,

ik zit met het volgende ik slik de minipil en heb al sinds de geboorte menstruatie gekregen, het was wel om de 2 weken, waren wel kleine bloedingen.

volgens de arts was de minipil niet sterk genoeg en zou ik dus moeten overstappen op de gewone pil , dit zou wel invloed hebben op mijn bvproductie.

dus heb ik gekozen om de minpil te blijven slikken. nu ben ik al bijna 3 maanden niet ongesteld geweest kan het zijn dat ik zwanger ben of is het zo dat mijn cycles is omgegooid ivm bv

ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven

2. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

ik ben zelf nog helemaal niet ongesteld geweest, en na de eerste duurde dat ook 8 maanden. dat is op zich normaal met bv. maar omdat jij wel wat kleine ongesteldheidjes hebt ehad weet ik het ook niet precies...

3. visitor

visitor Actief lid

31 jul 2007
    279
    0
    16
    Bedankt Kaatje daarom twijfel ik ook

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Als je de pil slikt, ook de minipil, dan krijg je geen menstruatie, maar doorbraakbloedingen tijdens je stopdagen.
    Met de pil houd je eigenlijk je lichaam voor de gek. Het is erg ongebruikelijk om tijdens de eerste 4 maanden dat je volledig borstvoeding geeft al te menstrueren. Bloedingen tijdens je stopweek brengen je lichaam dan ook danig in de war. Het kunnen trouwens ook nog nabloedingen geweest zijn.
    Bij een minipil kunnen trouwens net als bijvoorbeeld de Mirena je bloedingen helemaal wegblijven. En dat is natuurlijk erg verwarrend!
    Als je een minipil gewoon elke dag op tijd inneemt is ie sterk zat hoor! Ik snap niet hoe je arts er bij komt dat de minipil niet sterk genoeg zou zijn, eerlijk gezegd.

Deel Deze Pagina