temperatuur omlaag is dat zeker weten niet zwanger

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door diana1980, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diana1980

    diana1980 Actief lid

    12 jan 2007
    232
    0
    0
    de titel zegt het eigenlijk al.
    Je hoort steeds temperatuur gaat omlaag dan wordt je ongesteld, maar als ik de kaartjes van de zwanger bekijk gaat het wel eens vaker rond dag 14 iets omlaag en dan zijn ze toch zwanger. (maar ik weet natuurlijk niet welke temperatuur normaal is bij hun.)
    Omdat er vaak hierover vragen zijn van wannebee mamma,s misschien handig als de zwanger hier neerzetten waarbij hun temperatuur omlaag en ze dus dachten dat ze ongesteld zouden worden, maar toen toch zwanger waren.

    Groetjes Diana
     
  2. aly

    aly Bekend lid

    5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    of je nu temperatuurt of niet je moet altijd tot je NOD wachten. er is voor je NOD niet veel over je temperatuur te zeggen of je moet al meerdere kaartjes hebben.
     
  3. Jiska

    Jiska Fanatiek lid

    6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Mmmm... ik heb al een aantal kaartjes (niet zwanger natuurlijk) maar bij mij werkt het tot nu toe ALTIJD zo. Tot 3/4 dg. voor m'n ongi blijft m'n temperatuur hoog (in ieder geval hoger dan m'n 'normale' temperatuur). Drie/vier dagen voor m'n ongesteldheid wordt het een vrije val naar beneden ( :) ) tot de laatste temperatuur dezelfde is als de temperatuur voor de eisprong. Die dag wordt ik ook altijd ongesteld.
    Ik zou zeggen: je temperatuur moet in ieder geval hoger zijn als je gewone/lage temperatuur. Dan heb je nog een kans om zwanger te zijn.
     
  4. Diana81

    Diana81 Bekend lid

    4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Ik heb nu 3 cyclussen al mijn temperatuur bijgehouden, en ik merk dat voor mijn eisprong mijn temperatuur op 36,3 en 36,4 zit. Dan (halverwege de cyclus) gaat ie omhoog naar 36,7 en 36,8, en als mijn temperatuur dan ineens weer daalt naar 36,3 of 36,4 dan weet ik dat ik de volgende dag ongesteld wordt.
     
  5. Zonnebloem

    Zonnebloem Actief lid

    28 jul 2007
    405
    0
    0
    Hoi,
    Wat is jou normale temperatuur dan? 36,8?
     
  6. Diana81

    Diana81 Bekend lid

    4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Vóór de eisprong 36,3 of 36,4 en na de eisprong 36,7 of 36,8
     
  7. Zonnebloem

    Zonnebloem Actief lid

    28 jul 2007
    405
    0
    0
    Weet je dan ook hoeveel dagen voor die tijd je temperatuur 36,3-36,4 is? Is dat een dag voor de eisprong of meer? Ik ben namelijk net gestopt met de pil, weet dus niet wanneer mijn eisprong is. Heb altijd temperatuur 36,8 en heb nu sinds gister 36,4. Vanochtend ook nog. Loop een beetje te kijken of ik erachter kan komen of ik eisprong heb. Als ik jou verhaal lees zou het dus kunnen dat ik nu voor een eisprong zit.
     
  8. jent

    jent Fanatiek lid

    12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    idd, meestal zakt je temperatuur 1 dag diep en schiet daarna omhoog en dan weet je dat jeje eisprong hebt gehad. Zeg maar. Zo zit het volgens mij. Ook al kon ik het bij mijn eerste kaartje moeilijk aflezen.

    xxx joyce
     
  9. Zonnebloem

    Zonnebloem Actief lid

    28 jul 2007
    405
    0
    0
    Ok, bedankt. Ben benieuwd of dat dan nu bij mij ook het geval is....
     
  10. Diana81

    Diana81 Bekend lid

    4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Ik weet niet hoe die temp.kaartjes werken die je zo hier op het forum kan zetten. Anders liet ik zien hoe bij mij een kaartje uit zag.
    Bij mij is ie heel duidelijk eigenlijk.
    De dag voor m'n menstruatie zakt de temp. van 36,8 (ongeveer) naar 36, 3 (ongeveer). Dus dan weet ik precies: Oh, morgen word ik ongesteld. De temperatuur blijft rond de 36,3 tot m'n eisprong. Dan stijgt ie in één keer naar 36,8 (en dan weet ik: Oh, gisteren was mijn eisprong) en dat blijft ie tot de dag voor mijn nod.
     
  11. Zonnebloem

    Zonnebloem Actief lid

    28 jul 2007
    405
    0
    0
    Hoe kan ik aan zo'n temperatuurskaartje komen? Ik kan hem nergens vinden.
    Groetjes Kolibri
     
  12. laika10

    laika10 Actief lid

    28 jul 2007
    213
    0
    0
    hilversum
  13. Jessica83

    Jessica83 Fanatiek lid

    6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Er zijn in je cyclus toch ook temperatuurdalingen, om dan de volgende dag weer te stijgen. Dat kom ik vaak tegen in de kaartjes.
     
  14. Diana81

    Diana81 Bekend lid

    4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Bij mij in ieder geval niet. Misschien is dat wel het probleem.
    Ik temperatuur wel iedere dag op het zelfde tijdstip.
     
  15. Deborah 22

    Deborah 22 Bekend lid

    22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Mijn tem temperatuur p is rond de 37,3 als ik ongi wordt zakt hij naar ongeveer 36,5 graden dit houd aan tot de laatste dag van mijn mestruatie en dan gaat hij weer langzaam naar de 37.
    Ben 21 juli ongesteld geworden
    Nu heb ik beetje rare temperatuur, want vorige week maandag was mijn temperatuur 37,2 vrij normaal dus weer voor mij maar de volgende morgen zat ik op 36,5 en toen 36,7 tpen weer 36,7 en toen weer naar de 37,1 en vanmorgen was het weer 36,6 (vandaag 2 weken geleden dat ik ongesteld was geworden)
     

Deel Deze Pagina