mijlpaal bereikt!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door silly88, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    vandaag is mn ventje 6 maanden alweer, dus ook al 6 maanden borstvoeding!! :)ben echt trots. en dan te bedenken dat ik toen ik zwanger was stiekm zat te hopen dat de borstvoeding niet zou lukken. zag het echt niet zitten, maar kwam erachter dat het zoiets moois is. je krijgt zo'n band met je kleintje, en hoe ze dan kunnen kijken naar je. ja als ik ooit nog een kleintje krijg, dan zeker weer borstvoeding
    het is niet makkelijk geweest.

we begonnen al met onwijze kloven dankzij het ziekenhuis die mij niet hielp
    door zn gewicht problemen, dus de vermoedens van een syndroom of allerlei andere enge dingen, liep de productie onwijs terug. de stress en slapenloze nachten ervan werkten niet mee.
    door zn erge reflux heeft ie 1,5 maand lang met elke voeding de boel bij elkaar gehuild, geduwt en geschopt. arm ventje. elke voeding was weer een gevecht. elke voeding weer tranen bij ons 2en
    ook bijna 4 maanden lang een koemelkvrij dieet gevolgd wat het zeker niet makkelijk maakte voor mij.
    2x spruw, al maanden een melkblaar gaat maar niet weg) en een borstontsteking verder krijgt ie nu nog steeds borstvoeding :D

zo moest het even kwijt! een keer wat leuks neezetten is ook nwel eens fijn

2. Babel44

Babel44 Niet meer actief

He meid, super gefeliciteerd!! Echt een prestatie he. 6 maanden wit goud voor je ventje!! jeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjj!!!

Ik hoop je binnenkort te volgen :D

3. wat goed!!!!

4. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    hier hebben we ook over een paar dagen de 6 maanden-mijlpaal bereikt!

supergoed hoor!!!!!

5. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Super :). Gefeliciteerd zeg!

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.073
    113
    Harstikke goed!! En super dat je toch hebt doorgezet ondanks dat je het eigenlijk niet zag zitten.

7. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Super goed, knap dat je hebt doorgezet! En wat is het mooi om te doen he?! Ik ga er steeds meer van genieten :)

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wauw dit bericht hoop ik hier ook ooit te kunnen plaatsen (ooit = over 3 maanden). Onwijs knap, gefeliciteerd!

9. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Goed bezig meis! Ga zo door!

10. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    goed en fijn dat het lukte!
    mijn mijlpaal wordt steeds verschoven, zolang eht goed gaat en fijn is, gaan wij nog heerlijk door!

11. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Wat ik vooral zo knap vind is dat je je níet gek hebt laten maken door mensen die zeiden dat je knulletje zo groot is door de bv. Daar had je van kunnen schrikken en over kunnen gaan op kv en dat heb je niet gedaan, CHAPEAU!:)

12. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    iedereen bedankt voor de reacties! ben echt trots :D

ja die mensen waren er wel die zeiden ga over op flesvoeding. ook door het huilen wat ie deed (mar dat deed ie ook met de fles) en omdat ik dan kon zien hoeveel ie binnen kreeg. en dat het door de bv kwam is ook best vaak gezegt ja..

maar goed ik ben lekker eigenwijs :p dus vandaar dat ie nu nog steeds bv krijgt

13. Alita

Alita Niet meer actief

Super !!!

14. goed gedaan!!!!!

Deel Deze Pagina