Kreunen/persen tijdens en na voeding

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Juudje81, 2 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Onze dochter van 4 weken kreunt en perst enorm tijdens en na de voeding. Ze krijgt afgekolfde melk via een (difrax)fles. Vooral overdag heeft ze er enorm last van, de voedingen 's nachts valt het wel mee. Dit heeft ook tot gevolg dat ze overdag max 50ml per keer drinkt, terwijl ze 's nachts echt wel meer drinkt (en overdag er gerust 4u tussen laat en 's nachts stipt elke 3u komt).

Bij zoon hebben we kunstvoeding gegeven en daar herken ik dit niet van. Hij had wel last van krampjes, maar dat beperkte zich tot zo'n 2u per dag (en dus niet bijna de hele dag)

Laten boeren proberen we altijd, al wurmt ze zich vaak alle kanten op als we dr rechtop tegen ons aan houden.
    Ze is een vrij gulzige drinker (aventfles en drbrown gaan te snel en laat ze dus alles uit dr mond lopen) dus hebben al bewust de difraxfles en dan ventiel dichtgedraaid zodat ze wel moeite moet doen.
    Vaak laat ze wel windjes als ze zo loopt te kreunen en persen, maar lang niet altijd. Huilen doet ze soms.

Jullie tips?

Wellicht iets in mijn voeding waarop ze reageert? Hoor van alle kanten dat dat achterhaald is, maar daar heb ik mijn vraagtekens bij.

Deel Deze Pagina