Na mijn topic, over volledig op verzoek voeden ben ik vanmorgen vreselijk geschrokken. M'n meisje lag rond 20:00 in dr bedje gisteravond en sliep gelijk, ikzelf rond een uur of 12 naar bed gegaan, schrik ik om 6:00 wakker vanmorgen, ik denk nee, ze is helemaal niet wakker geweest voor een voeding, mijn god, leeft ze nog wel?? De eerste 5 min durfde ik niet te kijken over mijn voeteind heen, dan kan ik haar zien, uiteindelijk heb ik eerst gevoeld of ze nog wel warm was ( wat een idioot he) en toen maakte ze een geluidje, godzijdank!! In ieder geval, ze heeft dus doorgeslapen! Jeeeh, waarschijnlijk een toevalstreffer en ik ga er ook zeker niet vanuit dat dit vannacht weer gebeurd maar ik vroeg mij af, is dit niet te lang voor haar?. Want ze heeft de voeding van 23:00 ook zelf laten vervallen, ik voed nu dus volledig op verzoek. Wat me trouwens op viel, ze duimt sinds een paar dagen ineens actief, gisterochtend vroeg dacht ik dat ze wakker werd en wilde eten maar ze pakt haar duim en slaapt verder, zal dat het zijn? Dus niet echt honger dan lijkt mij?
Ik voed ook op verzoek en sinds dat mijn dochter haar duim heeft slaapt ze ook van half 10 tot 6-half 7. Daarvoor kwam ze vaak rond half 5. Meestal pakt ze dan 's ochtends ook haar duimpje dus ik kan haar denk ik nog rustig laten liggen, maar ik voed haar dan toch maar. Drinkt ze 10 minuutjes en kan ik haar weer wegleggen. Ze haalt het overdag vaak weer in. Ik zie er geen probleem in hoor zolang ze maar goed groeit, poept en plast en helder is overdag!
Mijn dochtertje sliep met 3 weken al nachten door (ook volledig op verzoek gevoed) Dit was van 23:00 tot een uur of 6/7, maar sinds ze met ongeveer 9 weken haar duimpje had gevonden ging ze ook ineens vanaf een uur of 20:00 tot 6/7/8 uur doorslapen. Gewoon lekker laten gaan hoor, zo lang ze inderdaad gewoon goed groeit en vrolijk is zou ik me er niet druk om maken!
bedankt voor jullie reacties! Nou bijna een week verder en ze slaapt nog steeds van ong 20:30 tot 6:00! Heerlijk hoor en ik weet zeker dat het door dr duimpje komt want ik hoor haar snachts wel is, ze pakt dr duimpje en slaapt weer verder. Ik laat het lekker zo, verder is ze super vrolijk, poept en plast goed, dus ik zeg, niks meer aan doen hahaha!